در حال بارگذاری ...
امروز یکشنبه 4 تیر

کارگاه "کاربرد تکنولوژی در تئاتر مدرن، با تمرکز بر اجرای شنیدن"

کانون نمایش و انجمن علمی ادبیات نمایشی دانشگاه هنر کارگاه " کاربرد تکنولوژی در تئاتر مدرن، با تمرکز بر اجرای شنیدن" را برگزار می کند.

به گزارش ایران تئاتر کانون نمایش و انجمن علمی ادبیات نمایشی دانشگاه هنر، کارگاه "کاربرد تکنولوژی در تئاتر مدرن، با تمرکز بر اجرای شنیدن" را یکشنبه 4 تیر با حضور امیررضا کوهستانی برگزار می کند.

این کانون پیش از این اولین نشست از سلسله نشست های فلسفه هنر با عنوان "هنر، آزادی و اخلاق" را با حضور مصطفی ملکیان ، "فلسفه اجراگری" با حضور نرگس هاشم پور و جلسه نقد و بررسی نمایش "بی پدر" را با حضور سید محمد مساوات در خرداد ماه برگزار کرده بود.

نمایش "شنیدن" که این روزها با بازی الهام کردا، مهین صدری، مونا احمدی و آیناز آذرهوش ساعت 21 در تئاتر مستقل در حال اجراست، پیش از این در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان و ایتالیا به روی صحنه رفته بود.

امیررضا کوهستانی همزمان نمایش "در میان ابرها" را با بازی محمدحسن معجونی، باران کوثری و شیوا فلاحی با موضوع مهاجرت در تئاتر مستقل ساعت 19 به روی صحنه دارد.

قصه های درگوشی، سالگشتگی، دیوار چهارم و رقص روی لیوان ها از دیگر آثار امیررضا کوهستانی، تحصیل کرده دانشگاه منچستر انگلستان در رشته مطالعات تئاتری است.

این کارگاه یکشنبه 4 تیر در پلاتو 2 دپارتمان تئاتر پردیس باغ ملی دانشگاه هنر، ساعت 16 تا 18 برگزار و ورود برای عموم آزاد است.

 

 

 




نظرات کاربران