در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر همرهان در تابستان 96

برگزاری کلاس‌های آموزش بازیگری تئاتر در محمودآباد

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد از برگزاری کلاس آموزش مقدماتی بازیگری تئاتر ویژه کودک و نوجوان و بزرگسالان از سوی گروه تئاتر همرهان شهرستان محمودآباد با همکاری اداره فرهنگ این شهرستان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر قدرت‌الله یوسفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد با اعلام این خبر گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت، از سوی «گروه تئاتر همرهان» شهرستان محمودآباد با همکاری اداره فرهنگ این شهرستان آموزش مقدماتی بازیگری تئاتر ویژه کودک ، نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره آموزشی از 16 تیرماه کار خود را آغاز خواهد کرد و علاقهمندان به شرکت می‌توانند از 1 الی 15 تیرماه جهت ثبت نام در این دوره آموزشی به واحد هنری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

یوسفی با اشاره به این مطلب که در این دوره حمیدرضا گل‌محمدی از کارشناسان تئاتر گروه همرهان به آموزش بازیگری خواهند پرداخت  ادامه داد: گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد تنها گروه تئاتر مستقر این شهرستان است که سالانه با تولید 4 الی 5 اثر و برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر این شهرستان حضور فعالی در عرصه تئاتر این شهرستان دارد.

علاقهمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره همراه 09113257203 خانم حسینپور سرپرست گروه تئاتر همرهان محمودآباد تماس حاصل کرده و از اطلاعات کافی جهت حضور در این دوره آموزشی بهره‌مند شوند.




نظرات کاربران