در حال بارگذاری ...
با نقش‌آفرینی اصغر همت

پری صابری بار دیگر «شمس پرنده» را به سعدآباد می‌برد

پری صابری کارگردان پیشکسوت تئاتر برای دومین بار نمایش «شمس پرنده» را در ایوان عطار کاخ سعدآباد اجرا می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر پری صابری کارگردان پیشکسوت تئاتر که این روزها مشغول آماده‌سازی اجرای مجدد نمایش «شمس پرنده» است قصد دارد این نمایش را بار دیگر در ایوان عطار کاخ سعدآباد برای علاقه‌مندان آثارش اجرا کند.

صابری «شمس پرنده» را در حالی برای اجرا در ایوان عطار کاخ سعدآباد آماده می‌کند که بازتولید این اثر نمایشی در سال گذشته پس از سال‌ها در همین مکان با هنرنمایی محمد حاتمی و سیروس اسنقی با استقبال خوب مخاطبان تئاتر مواجه شد.

در اجرای جدید این نمایش اصغر همت در نقش مولانا به جای محمد حاتمی و در کنار سیروس اسنقی (در نقش شمس تبریزی) نقش‌آفرینی می‌کند.

پری صابری درباره بازتولید نمایش «شمسِ پرنده» گفته: این نمایش همچون دیگر آثارم آمیزه‌ای از شعر، موسیقی و حرکت است. چراکه تجربه نشان داده که در نمایش تمام نیازهایی را که با کلام ادا نمی‌شود را می‌توان با حرکت و موسیقی زنده که عضله‌بندی کار نمایش است، به تماشاگر منتقل کرد.

لازم به یادآوری است، نمایش «شمس پرنده» و «اسطوره سیاوش» دو نمایشی هستند که پری صابری در تالار یونسکوی پاریس نیز روی صحنه برده است.

دیگر عواملی که در این اجرا با پری صابری همکاری می‌کنند عبارتند از: ابراهیم اثباتی مدیریت و آهنگسازی، حمیدرضا ترکاشوند آواز، حمید جوکار ترکیب فرم و حرکت، ماه‌منیر ملکی طراح لباس.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران