در حال بارگذاری ...
از دهم تیر

"ما هیچ ما نگاه" در تئاتر آفتاب

نمایش " ما هیچ ما نگاه" به کارگردانی منصوره علی مددی در تئاتر آفتاب به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر"ما هیچ ما نگاه" نمایش جدید منصوره علی مددی است که  عنصر تئاتر فیزیکال را همراه دارد.

این نمایش شامل بخش‌هایی از پنج نمایش‌نامه: صدای پا، آمد و رفت، آخرین نوار کراپ، آخر بازی و  چهار از ساموئل بکت و فلسفه دراماتیزه او است.

منصوره علی مددی که کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه کمبریج در رشته کروگرافی گرفته است؛ پیش از این نمایش های "سمفونی بدن" و "باد کولی" را طراحی و کارگردانی کرده است.
در "ما هیچ ما نگاه" هدیه بهادری، احمد بهاروند، آرتا جوادی اقدم، ریحانه جمشیدیان، بشرا خادملو، ملیکا رشیدزاده
، هخا زیبایی، سارا زینالی، امیر سلمانی، سحر شکوهی، رادین فخاریه، آیدا کایینی، مهسا لطیفی، مطهره مشهدی، گلناز مظهری، الدوز نژادی به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به آزاده تفضلی(دراماتورژ و دستیار کارگردان)، فرزانه سرلک(مدیر اجرایی)، محمد علیزاده(طراح صحنه)، هما شهبازی(طراح لباس)، علی کوزه گر(طراح نور)، مارال ارحمی(طراح گرافیک و عکاس)، 
هخا زیبایی(مشاور موسیقی)، مرتضی میر، سارا شیری، مریم میرآبادی و سیمین دخت بجنوردی(گروه موسیقی)، مریم کاتوزیان(مدیر صحنه)، مونا عباسی(منشی صحنه)، فتانه باغستانی(اجرای لباس) و پویا اشتهاردی(ویدئو) اشاره کرد.

" ما هیچ ما نگاه" از دهم تا چهاردهم تیر ساعت 19:45 در تئاتر آفتاب واقع در خیابان آفریقا،‌ قبل از چهاراه جهان کودک،‌ ابتدای کوچه کمال، پلاک 26 به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران