در حال بارگذاری ...
از 8 تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد

فامیل دور با «بیست‌ویک» روی صحنه تئاتر

بهادر مالکی صداپیشه عروسک محبوب فامیل دور از فردا پنجشنبه ۸ تیرماه نمایش «بیست و یک» را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می برد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «بیست و یک» با نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهادر مالکی از فردا پنجشنبه 8 تیرماه هر روز ساعت20 به مدت 30 دقیقه در سالن سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «بیست و یک» که تنها به مدت 14 شب روی صحنه خواهد بود، حکایت تنهایی «بیست و یک» تمام خروس‌هایی‌ است که بی‌مرغ مانده‌اند. «بیست و یک» یک کار تک‌نفره عروسکی به شمار می‌رود که به شیوه توپ و دست اجرا می‌شود. در شیوه توپ و دست، عروسک به شکل توپ بر سر انگشت دست بازی‌دهنده قرار می‌گیرد و از آن بازی گرفته می‌شود. در توضیح این نمایش آمده: «هر جوجه برای آزاد شدن از تخم باید بیست و یک روز در آن تنها بماند. این یک قانون بدیهی‌ست.»

علاوه بر بهادر مالکی که کارگردانی، نویسندگی و طراحی این نمایش را بر عهده دارد، نگار شهبازی به عنوان دستیار، امیر زاغری در مقام مشاور هنری، بهنام مالکی در جایگاه مدیر صحنه، یونس پناهی به عنوان عکاس و نگار حسینی با عنوان روابط عمومی با پروژه همکاری می‌کنند.

پردیس تئاتر شهرزاد در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به رازی، شماره 74 واقع شده است.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران