در حال بارگذاری ...
15 مرداد ماه سال جاری

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری تئاتر بسیج مازندران

علاقمندان به شرکت در جشنواره سراسری تئاتر بسیج استان مازندران می توانند تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج مازندران واقع در ساری ارسال کنند.

به گزارش ایران تئاتر مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران  از برگزاری  جشنواره تئاتر  بسیج  ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت در دو بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله در مازندران خبر داد و افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران با مشارک ستاد هماهنگی و نظارت برکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان جشنواره تئاتر بسیج را با عنوان (بچه‌های محله) ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت را در دو بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله برگزار می کند ، امید است که با به کارگیری ظرفیت هنرمندان مسجدی و عضو کانون‌های بسیج،  شاهد تولید آثار فاخر در رشته تئاتر باشیم.
حمیدرضا هراسانی با ارایه این مطلب که  برگزاری این جشنواره در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نیل به فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی تحت تعالیم آسمانی اسلام ناب محمدی تدارک دیده شده است افزود: فراخوان این جشنواره در دو بخش صحنه ای و بچه‌های محله  به کانون های بسیج هنرمندان درسطح استان  ارسال شده است.
هراسانی ادامه داد:  شناسایی و جذب هنرمندان بسیجی با تاکید بر حضور پرتوان هنرمندان و علاقه‌مندان درکانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج محلات و مناطق با هدایت و نظارت اساتید راهنما و حمایت از تولید و اجرای نمایش و پرهیز از آثار تکراری و عاریتی با تکیه برتوان هنرمندان بسیجی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران   با ارایه این مطلب که شرکت کنندگان در بخش صحنه ای، با هرعنوان و مسئولیتی باید عضو بسیج بوده و عضویت آنان به تائید کانون بسیج هنرمندان شهرستان برسد خاطرنشان کرد:  ادبیات پایداری، نمایش و اقتصاد مقاومتی، ادبیات پسا استعماری، نمایش و مدافعان و شهدای حرم، ادبیات دفاع مقدس، نمایش و شهدای غواص، ادبیات جنگ، نمایش و استعمار مدرن، ادبیات زنان، نمایش و گوهرآفرینش، ادبیات متعهد، نمایش و رسانه‌های مجازی بارویکرد ارزش‌های فرهنگی  از  اولویت های موضوعی این جشنواره است.
وی در ادامه افزود:  نمایش‌ها در بخش بچه های محله به خاطر اینکه قابلیت اجرا در مساجد و امامزاده گان و اماکن متبرکه را داشته باشد باید در اجرا به صورت تک جنسیتی باشد .
آخرین مهلت ارسال متن در هر دو بخش صحنه ای و بچه‌های محله 15 مرداد ماه سال جاری  است  و علاقه‌مندان جهت دریافت فرم ثبت نام و شرکت در این جشنواره می توانند به دبیرخانه جشنواره واقع در ساری، میدان امام(ره) مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد سلامی ساری، طبقه دوم سازمان بسیج هنرمندان مازندران و یا کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های خود مراجعه کنند .
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران با اشاره به این مطلب که اختتامیه این جشنواره درآذرماه سال جاری با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد اذعان داشت:  پس از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، بازخوانی آثاردر سی ام مهرماه از سوی هیات بازخوانی اعلام و به مرحله بازبینی راه پیدا خواهند کرد.

 




نظرات کاربران