در حال بارگذاری ...
با حضور نادر برهانی‌مرند در تالار هنر اصفهان

اولین کارگاه تخصصی از ایده و طرح تا نمایشنامه خیابانی برگزار می‌شود

اولین کارگاه تخصصی از ایده و طرح تا نمایشنامه خیابانی به همت دفترتخصصی کانون نمایشگران خیابانی استان اصفهان و تالارهنر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر اولین کارگاه تخصصی از ایده و طرح تا نمایشنامه خیابانی به همت دفترتخصصی کانون نمایشگران خیابانی استان اصفهان و تالار هنر اصفهان و باپیگیری‌های سامان خلیلیان  به عنوان رئیس دفترتخصصی نمایشگران خیابانی تهران و مرکزهنرهای نمایشی درسه روز  7و 8و 9 تیرماه 96 دراستان اصفهان برگزار می‌شود.
این کارگاه تخصصی با حضور نادربرهانی مرند و برای رفع مشکلات طرح و ایده نویسی که همواره جامعه تئاترخیابانی  با آن مواجه اند برگزار می‌شود.

در راستا و ادامه دوره هاى آموزشى تخصصى تاتر خیابانى در استان‌ها که از اردیبهشت سال جارى توسط دفتر تخصصى تاتر خیابانى اداره کل هنرهاى نمایشى و هماهنگى أمور استان‌ها براى اولین بار و به طور منسجم برنامه ریزى و اجرا می‌گردد، با حضور نادر برهانى مرند کارگاه آموزشى از طرح و أیده تا اجرا در استان اصفهان برگزار شد. در این کارگاه که به همت دفتر تخصصى تاتر خیابانى انجمن نمایش اصفهان در تاریخ هاى  هفتم ،هشتم و نهم به مدت سه روز  شروع به کار نموده در روز اول خود با استقبال بی نظیرنزدیک به هفتاد نَفَر از هنرمندان تاتر استان مواجهه گردید.  
روابط عمومی دفترتخصصی کانون نمایشگران خیابانی استان اصفهان ضمن اعلام این خبر که  این کارگاه با حضور بی نظیر هنرمندان عرصه تئاترخیابانی اصفهان مواجه شد؛ افزود: درپایان تشکرمی کنیم ازتک تک اعضای کانون نمایشگران خیابانی استان اصفهان ، مدیریت محترم تالارهنر اصفهان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی  شهرداری اصفهان  جناب آقای محمدرضا رهبری و سامان خلیلیان بابت حمایتهای بی دریغش ازتئاترخیابانی کشور.
شایان ذکر است پیش از این و در دوماه اخیر کارگاه هاى تاتر خیابانى با هماهنگى انجمن هاى نمایش و دفاتر نمایندگى تخصصى  تاتر خیابانى در استانهاى قم ،لرستان و کرمانشاه با حضور اساتید متخصص در این حوزه همچون اقایان سعید اسدى، کوروش نریمانى، رحمت امینى، على ظفر قهرمان نژاد، مجید أمرائى  با استقبال جمع کثیرى از هنرمندان برگزار گردید.




نظرات کاربران