در حال بارگذاری ...
در حاشیه برگزاری روز سوم جشنواره فتح خرمشهر مطرح شد:

رحمت امینی: هنوز در هیچ زمینه ای حق دفاع مقدس ادا نشده است

در حاشیه برگزاری روز سوم جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر رحمت امینی درباره سطح آثار ارائه شده امسال گفت: تا برآورده شدن انتظارات، فاصله زیادی داریم.

به گزارش ایران تئاتر، رحمت امینی که یکی از داوران بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر است، در حاشیه برگزاری روز سوم این جشنواره درباره سطح آثار ارائه شده امسال گفت: به دلیل آنکه در این دوره داوری آثار را به عهده دارم ، نمی توانم به خوب یا بد بودن اثری خاص اشاره کنم اما به صورت کلی باید بگویم که از لحاظ کیفی هنوز انتظاراتم برآورده نشده است.

وی در ادامه با اشاره به مکان برگزاری این دوره از جشنواره گفت: در جایی هستیم که برایمان پر از خاطراتی است، که جزئی از مهمترین نقاط عطف تاریخ انقلاب و کشورمان به حساب می آید. به شخصه هربار نام خرمشهر،آبادان و یا خوزستان را می شنوم، دوست دارم اگر کارهای خوبی را ندیدم، لااقل شاهد تلاش خوبی باشم، که مقاومت و جان فشانی هایی را که با آن آشنا هستیم را نشان دهد.

امینی در بخش پایانی صحبت هایش با استناد به صحبت های رهبر انقلاب اظهار کرد: هنوز در هیچ زمینه ای حق دفاع مقدس ادا نشده و تئاتر هم ازین قاعده مستثنا نیست. البته بخش کوچکی از عیب این موضوع به هنرمندان مربوط می شود اما بخش اصلی آن مربوط به مسئولانی است که در فراهم کردن شرایط خوب عمل نکرده اند. امیدوارم این دوستان در ادامه با فراهم کردن امکانات مورد نیاز موجب هرچه بهتر شدن شرایط شوند.

بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر  ۱۴ تیرماه جاری با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران