در حال بارگذاری ...
یک هفته دیگر باقی مانده است

«همشهری» به روزهای پایانی خود رسید

نمایش کمدی اجتماعی «همشهری» به نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی تا بیستم تیر میزبان مخاطبان است.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «همشهری» به نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی به روزهای پایانی اجرا نزدیک شده و روز سه شنبه 20 تیر ماه آخرین اجرای این نمایش خواهد بود..

همشهری که در طول دوره اجرا با استقبال خوب مخاطبان و رضایت منتقدان و هنرمندان همراه بوده است به داستان زندگی مرد جوانی به نام فرشاد اشاره می کند ، فرشاد از پیدا کردن شغلی مناسب ناامید شده و بحران اقتصادی تا حدی بر او مسلط گشته که او را ناچار می‌کند حتی به رابطه‌ای عاشقانه که روزی رؤیاهای زیبایی برایش می‌دید پایان دهد، اما در نقطه‌ی پایان کیمیا نامزد او راهی نرفته را پیش پای فرشاد می‌گذارد، از او می‌خواهد یک آگهی به‌خصوص در روزنامه همشهری منتشر کند .

این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای با بازی سید پویا بیکی به روی صجنه می رود و بازیگرانی همچون؛ فرانک کلانتر، حمید نقره دوست، مسعود رهنما، علی فرجام فر، علی‌رضا کربلایی، سعیده آجرلی، فریده سپاه منصور، بهنام شرفی و وحید نفر با حضور صوتی خود به کارگردان یاری می‌رسانند.

همچنین از دیگر عوامل نمایش می‌توان به مسعود جورسرا( دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، مهلا معصومی نژاد ( منشی صحنه) ، آلما گشتاسپ  (طراح لباس) ، نسیم بیک زاده (طراح گریم )، علی‌اکبری (طراح پوستر و بروشور) ، مصطفی سالم (سرپرست دکور و ساخت آکساسوار )، گروه هنری سینه‌راما  (ساخت تیزر) اشاره کرد.

این نمایش از 29 خرداد آغاز شده و تا 20 تیر در سالن کوچک مولوی ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا به‌صورت حضوری خریداری کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران