در حال بارگذاری ...
لوریس چکناواریان:‍

مفیستو یک ارکستر موفق است

لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر و از چهره‌های شاخص فرهنگی پس از تماشای نمایش مفیستو به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه لب به تحسین از این نمایش گشود وگفت: «مفیستو» یک هارمونی بزرگ است که دینامیک بسیار خوبی دارد.

به گزارش ایران تئاتر چکناواریان در ادامه به ویژگی های این اثر اشاره کرد و افزود: سال‌ها بود نمایشی در این سطح ندیده بودم. نمایشی فوق‌العاده که به تمام علاقه‌مندان تئاتر پیشنهاد می‌کنم به تماشایش بنشینند. من مطمئناً برای بار دوم کار را خواهم دید چراکه مرا به شدت تحت تأثیر قرار داد و حتی یک لحظه هم از دیدنش خسته نشدم و همه بخش‌ها در حد اعلا بودند. به آقای مسعود دلخواه تبریک می‌گویم که چنین کاری را طراحی و کارگردانی کرده است. ایشان توانسته استعدادهای فوق‌العاده‌ای را کشف کند و هماهنگی خوبی میان آنها ایجاد نماید. طراحی لباس و صحنه، بازی‌ها و تنظیم موسیقی بسیار خوب بود و نمی‌توان گفت کدامیک از دیگری بهتر است. ۷۰ نفر گرد هم جمع شده‌اند، با جان و دل کار کرده‌اند، هریک بهتر از دیگری وظیفه‌اش را با علاقه انجام داده و با هم همراه و همگام شده‌اند؛ درست مانند یک ارکستر موفق که هرکسی سازش را به نوبه خود عالی می‌نوازد.
شایان ذکر است نمایش مفیستو به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه هر شب از ساعت ۱۹ در سالن اصلی تالار مولوی به آدرس؛ میدان انقلاب، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان ۱۶ آذر به روی صحنه می رود. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند.

 




نظرات کاربران