در حال بارگذاری ...
با هدف حمایت از محیط زیست

دو اثر از رادیو نمایش به جشنواره AIBD در مالدیو راه یافت

درراستای حمایت از محیط زیست رادیو نمایش با ارسال دو نمایش "نگهبان جنگل " و " روح زمین " به بخش مسابقه جشنواره AIBD راه یافت.

به گزارش ایران تئاتر محسن بناساز مدیر گروه دانش و هنر ضمن اعلام این مطلب افزود: رادیو نمایش با تولید نمایش هایی با موضوع محیط زیست و ارسال آن به جشنواره های جهانی از این عرصه حمایت می کند.
وی تأکید کرد: حفاظت از محیط زیست چه در ابعاد جهانی و چه در نگاه ملی آن نیاز به توجه و برنامه ریزی دارد و از سویی رسانه ها نیز در آگاهی بخشی و پیشگیری از تخریب آن، نقش فزاینده ای دارند، از این رو، رادیو نمایش متناسب با مأموریت خود، تولید در این حوزه را وظیفه ذاتی خود دانسته و با تخصیص بخشی از تولیدات خود به موضوع محیط زیست، آن را در لیست اولویت های محتوایی قرار داده و با بهره مندی از پشتوانه تحقیقاتی و فرهنگ سازی و ارائه  الگوهای مناسب تلاش نموده تا با برجسته سازی این مسآله حیاتی و نهادینه کردن فرهنگ به وظیفه خود در این عرصه جامه عمل بپوشاند.
گفتنی است: این دوره از رقابت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ۲۰۱۷ مؤسسه توسعه رسانه‌های آسیا و اقیانوسیه (AIBD) در دو گروه سفر مهاجران و مقابله با تخریب جنگل‌ها برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران