در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و مدیران تئاتری

پردیس تئاتر «شهرزاد» هفته آینده رسماً افتتاح می‌شود

پردیس تئاتر «شهرزاد» هفته آینده با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و مدیران تئاتری با اجرای نمایش «لامبورگینی» به کارگردانی سیامک صفری رسماً افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر مهندس مصطفی قربان دوست، مدیرعامل پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرد: این پردیس با ٣ سالن و بیش از ٧٠٠ صندلی در حال حاضر بزرگ‌ترین بلک باکس خصوصی کشور با امکانات فنی مناسب است که سعی شده است درخور شأن هنرمندان و مخاطبین باشد.
وی ادامه داد: این مجموعه از دو هفته قبل بصورت آزمایشی افتتاح شد و هم اکنون چهار نمایش «هملت 2017» به کارگردانی کیومرث مرادی، «ماه پیشونی» به کارگردانی آزاده انصاری، «بیست ویک» به کارگردانی بهادر مالکی و«بهمن کوچیک» به کارگردانی مهران نائل درسالن‌های این مجموعه درحال اجرا هستند.
مصطفی قرباندوست مدیر عامل این پردیس در آستانه افتتاح رسمی این مجموعه کادر اجرایی پردیس تئاتر شهرزاد را معرفی کرد:
مدیرهنری: اشکان خطیبی، مدیراجرایی: مهدی علی‌نژاد، مدیرهماهنگی: پرستو ترکمان، مدیرفنی: علی اکبر صدیقی‌نیا و مدیر روابط عمومی: عباس غفاری
وی در پایان اضافه کرد: در طراحی و پیشبرد پردیس تئاتر شهرزاد هنرمندان زیادی مشاوره داشتند که قدردان حضور معنوی آنان هستیم، آقایان: دکترعلی رفیعی، مهندس مهدی شفیعی، بهروز غریب پور، آتیلا پسیانی، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان، حسین پارسایی، حسین پاکدل، سیامک احصایی، حسین مسافرآستانه، قاسم جعفری، سید عظیم موسوی، رحمت امینی، فرشید مصدق، مهندس پژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی شهرداری تهران و دکتر نصرالله آبادیان شهردارمنطقه 11.
گفتنی است پردیس تئاتر شهرزاد درخیابان حافظ، تقاطع خیابان‌های نوفل لوشاتو و رازی شماره 74 واقع شده و هفته آینده با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و مدیران تئاتر با اجرای نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری رسماً افتتاح خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران