در حال بارگذاری ...
19 تیر ماه در خانه نمایش اتفاق می افتد

اجرای ویژه‌ی اصحاب رسانه نمایش "همسر چینی"

نمایش "همسر چینی" که با کارگردانی مرجان قمری در خانه‌ی نمایش در حال اجراست، دوشنبه ۱۹ تیرماه ویژه‌ی اصحاب رسانه اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر "همسر چینی" نوشته‌ی دکتر رحمت امینی است که با بازی محمد خوشبختیان و مینو نوبهاری روی صحنه رفته و تا پایان تیرماه پذیرای تماشاگران است.

نمایش کمدی "همسر چینی" که تاکنون نیز با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده، روایتگر داستان یک زوج بازیگر دوره‌گرد است که این بار داستان همسر چینی را روایت و اجرا می‌کنند.

محمد خوشبختیان، مینو نوبهاری از بازیگران نمایش «همسر چینی»  هستند.

از دیگر عوامل این نمایش شاهین رمضانی به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، ستاره رنجبر طراح لباس، حمیدرضا غلام‌حسینی طراح حرکت، دزیره قریشی طراح پوستر، مهشید دهقانی منشی صحنه، سهیلا جوادی طراح گریم، عبدالله رنجبر عکاس و سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه اشاره کرد.

"همسر چینی" هرروز به‌غیراز شنبه‌ها ساعت 19 به مدت 45 دقیقه در خانه‌ی نمایش اجرا می‌شود و پذیرای تماشاگران است و از طریق سایت تیوال و گیشه‌ی خانه‌ی نمایش امکان خرید بلیت فراهم است.

خانه نمایش به نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه‌ی محمد آقا، پلاک 34 است .

علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار خانه‌ی نمایش و تمرینات پلاتوهای این تماشاخانه می‌توانند در کانال تلگرام خانه نمایش به نشانی  @edaretheaterkhanenamayesh عضو شوید.




نظرات کاربران