در حال بارگذاری ...
با کارگردانی امیرحسین شفیعی اجرا می‌شود؛

پرفورمنس "برای هوای پاک رکاب بزنیم" با حضور 40 دوچرخه سوار

پرفورمنس "برای هوای پاک رکاب بزنیم" با طراحی و کارگردانی امیرحسین شفیعی در سطح شهر تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر پرفورمنس "برای هوای پاک رکاب بزنیم" با کارگردانی امیرحسین شفیعی در قالب پویش "از خودمان شروع کنیم" و همزمان با دویست‌مین سالگرد اختراع دوچرخه از فردا- پنجشنبه، 22 تیرماه- در تهران اجرا می‌شود.
این پرفورمنس در جهت تشویق و ترغیب شهروندان برای استفاده از دوچرخه و آشنایی مردم با فرهنگ و ظرفیت‌های دوچرخه به عنوان وسیله‌ی نقلیه‌ی کاربردی و مفرح طراحی شده و به لحاظ اجرایی، شکل کارناوالی دارد که در طی مسیر اجرای آن شکل می‌گیرد.
در اجرای این پرفورمنس از حضور 40 دوچرخه‌سوار استفاده شده که از فردا در چهار مسیر از میدان منیره تا چهارراه ولیعصر، خیابان انقلاب تا بلوار کشاروز، طول خیابان مطهری و در بازار بزرگ تهران به تناوب از ساعت 10 صبح تا 20 اجرا می‌شود.
خاطرنشان می‌شود، پرفورمنس "برای هوای پاک رکاب بزنیم" سه‌شنبه و پنج‌شنبه‌ی هر هفته تا پایان مردادماه در قالب پویش "از خودمان شروع کنیم" در مناطق مختلف تهران اجرا می‌شود.
گفتنی است، پویش "از خودمان شروع کنیم" با همکاری دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با سفارش و مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور ناجا با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و شهرنشینی، نقد رفتار شهروندان در مواجهه با  ترافیک و رعایت حقوق شهروندان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است
داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است

امیرحسین شفیعی یکی از اعضای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان می‌گوید «پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است.

|

نظرات کاربران