در حال بارگذاری ...
با بهره گیری از حرکت و موسیقی در قالب آیین باران خواهی منطقه آذربایجان

«چمچه خاتون» در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان روی صحنه می رود

نمایش «چمچه خاتون» به کارگردانی پریوش فتاح زاده جهت بازبینی در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در منطقه آزاد ارس روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر، «چمچه خاتون» آیین باران خواهی منطقه آذربایجان است که به‌صورت تلفیقی از حرکت و موسیقی در قالب آیین باران خواهی به اجرا درآمده است. این نمایش طرح و ایده حمید حمیدی است که توسط پریوش فتاح زاده کارگردانی شده است.

همچنین «چمچه خاتون» از میان طرح‌های منتخب دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، جهت بازبینی طی روزهای 10 الی 17 تیرماه ۱۳۹۶ به اجرای عموم درآمد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و آهنگساز: محمد یوسفی زاده، مشاور کارگردان: مصطفی آذری، دستیار کارگردان: کمال آذری، نوازندگان موسیقی: علی‌رضا کریم پور، علی عزتی، علی‌رضا شکوهمند، طراح لباس: یاسمن سلطان، طراحی فضا: حمید حمیدی

این نمایش کاری از گروه تئاتر تکم و نیلوفران شهرستان مرند است که با همکاری اداره کل و فرهنگ ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و انجمن هنرهای نمایشی استان این استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا و سازمان منطقه آزاد ارس به اجرا درآمد.




مطالب مرتبط

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی آغاز شد

استقبال چشمگیر مردم هنردوست مریوان از هنرمندان
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی آغاز شد

استقبال چشمگیر مردم هنردوست مریوان از هنرمندان

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در قالب کارناوال شادی در میان استقبال پرشور مخاطبان و همراهی هنرمندان ایران و جهان با ساز و لباس‌های محلی کار خود را آغاز کرد.

|

نظرات کاربران