در حال بارگذاری ...
امروز 24 تیر در پردیس چارسو

فیلم تئاتر «آسید کاظم» پس از چهل و پنج سال نمایش داده می‌شود

امروز ۲۴ تیر، فیلم تئاتر «آسید کاظم»  نوشته زنده یادمحمود استاد محمد با حضور مجید مظفری پس از چهل و پنج سال اکران می شود.

به گزارش ایران تئاتر امروز 24 تیر، در شنبه های فیلم تئاتر پردیس چارسو، فیلم تئاتر «آسید کاظم» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری زنده یادمحمود استاد محمد پس از چهل و پنج سال اکران می شود.

«آسید کاظم» نخستین نمایشنامه زنده یاد محمود استاد محمد است که سال ۱۳۵۱ روی صحنه رفت و نسخه ای که قرار است در پردیس چارسو به نمایش درآید، تنها نسخه موجود از این اجراست که عنوان «جهت بازبینی تلویزیون ملی ایران» روی آن نقش بسته است.

از دیگر آثار محمود استاد محمد که سوم مرداد 1392 به دلیل سرطان درگذشت؛ می توان به نمایشنامه هایی چون آخرین بازی، دیوان تئاترال، سپنج رنج و شکنج، شب بیست و یکم و عکس خانوادگی اشاره کرد.
فیلم تئاتر پردیس چارسو، یک هفته در میان روز های شنبه برگزار می شود که در برنامه های گذشته «بازی استریندبرگ» اثر زنده یاد حمید سمندریان، «کارنامه بندار بیدخش» از بهرام بیضایی و «عروسی خون» اثر علی رفیعی روی پرده رفت.

فیلم تئاتر «آسید کاظم» با حضور مجید مظفری بازیگر نمایش، شنبه 24تیر ساعت ۱۹:۳۰ در پردیس چارسو اکران می شود.

علاقه مندان می توانند بلیت این برنامه را از سایت تیوال و یا از گیشه پردیس چارسو به نشانی خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، بازار چارسو، طبقه پنجم تهیه کنند.




نظرات کاربران