در حال بارگذاری ...

دو نمایش جدید روی صحنه آمد‌‌

در این هفته نمایش"پنجره فولاد" نوشته مهدی متوسلی به کارگردانی سیدجواد هاشمی ساعت ۲۰ در تالار اصلی روی صحنه می‌رود. در این نمایش اکبر عبدی، محمود فرهنگ، محمود راسخ‌فر و عطیه غبیشاوی به عنوان بازیگر حضور دارند.

چهار نمایش این هفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌روند.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در این هفته نمایش"پنجره فولاد" نوشته مهدی متوسلی به کارگردانی سیدجواد هاشمی ساعت 20 در تالار اصلی روی صحنه می‌رود. در این نمایش اکبر عبدی، محمود فرهنگ، محمود راسخ‌فر و عطیه غبیشاوی به عنوان بازیگر حضور دارند.
"کالون و قیام کاستلیون" هم عنوان نمایش جدیدی است که از روز پنجشنبه 17 خرداد ماه به کارگردانی آرش دادگر در تالار چهارسو روی صحنه رفته است.
در این اثر نمایشی(نوشته اشتفان تسوایک) که توسط حمیدرضا نعیمی بازخوانی شده‌، کامبیز امینی، فرید قبادی، خسرو شهراز، حمیدرضا نعیمی، یعقوب صباحی، بهناز نازی، مسعود رحیم‌پور، افشین ارجمند، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، مهراب رستمی، آرش دادگر، وحید اصلانی‌فر و حسام منظور به عنوان بازیگر حضور دارند. این نمایش ساعت 45/19 دقیقه در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود.
در تالار قشقایی هم از تاریخ 20 خرداد نمایش"پینوکیو" نوشته نسیم احمدپور و کارگردانی علی‌اصغر دشتی و نسیم احمدپور ساعت 30/19 میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود. در این نمایش یونس لطفی، ناز شادمان، خسرو محمودی، آرش بزرگ‌زاده، عباس حبیبی، الهام عسگری‌شکیب و رامین سیاردشتی به عنوان بازیگر حضور دارند.
لازم به ذکر است نمایش"ددالوس و ایکاروس" نیز همچنان به اجرای خود در تالار سایه ادامه می‌دهد. در این نمایش که ساعت 30/18 روی صحنه می‌رود، حمیدرضا نعیمی و جواد نمکی به عنوان بازیگر حضور دارند.
تئاترشهر شنبه‌ها تعطیل است.