در حال بارگذاری ...
تا 6 مرداد در تئاتر باران

«از پشت پلک های نیمه باز» اجرا می شود

نمایش «از پشت پلک های نیمه باز» به کارگردانی سلیم باشکوه تا ۶ مرداد در تئاتر باران اجرا می شود.

 به گزارش ایران تئاتر نمایش «از پشت پلک های نیمه باز» به نویسندگی و کارگردانی سلیم باشکوه تا 6 مرداد در تئاتر باران به صحنه می رود.
بازیگران «از پشت پلک های نیمه باز» کیانوش خان محمدی، سوده ازقندی، ساناز نام دوست، محمد طایفه، حامد نوبخت، رضا برزن، مائده قدیری، احسان امیری هستند.
در خلاصه این نمایش آمده:از پشت پلک‌های نیمه‌باز، معمای خاموش انسان معاصر است که در تنهایی ناخواسته خود غرق شده و این سرگشتگی گزاره‌هایی را در ذهن او پدید آورده که سودمندی، حرکت و آرامش را از او گرفته است تا نتواند به سازوکاری درست برای حیات خود دست یابد.
 از دیگر عوامل این نمایش می توان به یاسمین برزگری(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، میلاد امین(دستیار دوم کارگردان)، نیلوفر امیری(منشی صحنه)، روزبه حسینی(طراح نور)، سما ستوده(طراح لباس)، سلیم باشکوه(طراح صحنه)، شاهین فتحی(طراح گریم)، مژگان جعفری(مجری گریم)، پروشات مشایخی و مسعود محب علی(موسیقی)، امیررضا هرمزی و علی اکبر مجد راد(روابط عمومی)، سهیلا انصاری، میثم مکارمی نیا(تبلیغات مجازی)، منوچهر آذرباد(عکاس)، گروه تبلیغات "با"، میثم مکارمی نیا(ساخت تیزر)،‌ پرهام صلح جو(طراح پوستر) اشاره کرد.
 «از پشت پلک های نیمه باز» از یکشنبه ۱۸ تیر تا جمعه ۶ مرداد، ساعت ۱۷ در تئاتر باران واقع در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲ به صحنه می رود.

 




نظرات کاربران