در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست «چشم انداز تئاتر استان‌ها»

سامانه صدور پروانه نمایش رو نمایی شد

مراسم رونمایی از سامانه اینترنتی صدور پروانه نمایش اداره کل هنرهای نمایشی در نخستین روز نشست «چشم انداز تئاتر استان‌ها» برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر مراسم رونمایی از سامانه اینترنتی صدور پروانه نمایش اداره کل هنرهای نمایشی روز گذشته و در نخستین روز برگزاری نشست «چشم انداز تئاتر استان‌ها» با حضور مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، رحمت امینی مدیر شورای نظارت و ارزشیابی، مصطفی اشرف معاون فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در هتل باباطاهر تهران برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مدیرکل هنرهای نمایشی در سخنانی با اشاره به اهمیت این سامانه در تسریع روند کارهای صدور پروانه نمایش اظهار امیدورای کرد که شعب انجمن‌های نمایش در استان‌های سراسر کشور بتوانند با امکانات موجود در این سامانه امور نمایشی در استان خود را با سرعت بیشتری انجام بدهند.

مصطفی اشرف معاون فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیش از رونمایی سامانه صدور پروانه اجرای نمایش در همایش «چشم انداز تئاتر استان ها» از همکاری ادارهکل هنرهای نمایشی و تمام کسانی‌که در راه‌اندازی این سامانه نقش داشتند تشکر کرد و روند استفاده از سامانه‌هایی از این دست را یکی از برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمام زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد.

پس از رونمایی از این سامانه فرزاد زیدی‌نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان درباره نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از این سامانه برای صدور پروانه نمایش برای حاضران در نشست توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.




نظرات کاربران