در حال بارگذاری ...
در پیامی از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

مهدی شفیعی انتصاب مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس را تبریک گفت

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی طی پیامی انتصاب نصیربیگی به‌عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش ایران تئاتر در متن نامه تبریک مهدی شفیعی به امیر نصیربیگی مدیرعامل جدید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس آمده است:


جناب آقای نصیربیگی

مدیرعامل محترم انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

با سلام و احترام

 هنر نمایش از آغازین روزهای دفاع ملت شریف ایران از کیان اسلامی همراه و همپای مدافعان قهرمان این مرزوبوم بوده است و هنرمندان متعهد نمایش کشور در هر فرصت مغتنمی کوشیده‌اند تا به زبان و بیان هنر، دین خود را به ساحت بلند رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آن قهرمانان ماندگار ادا نمایند.

 انتصاب شایسته جنابعالی را به‌عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تبریک عرض نموده و امیدواریم این انتصاب، زمینه‌ساز تعالی و ارتقاء بیش‌ازپیش تئاتر دفاع مقدس گردد.

 بی‌گمان جلب اعتماد هنرمندان شاخص نمایش کشور و بسترسازی مناسب جهت حضور و هنرآفرینی صاحبان فکر، اندیشه و خلاقیت در حوزه مضامین مرتبط بافرهنگ مقاومت و پایداری می‌تواند زمینه‌های بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر این حوزه را فراهم نماید.

 با آرزوی توفیق و سربلندی برای جنابعالی، همکاران محترم و تمام هنرمندان ارزنده تئاتر کشور، اداره کل هنرهای نمایشی مشتاقانه آماده هرگونه همکاری در راستای ارتقاء نمایش دفاع مقدس و آثار ارزشمند نمایشی مبتنی بر مبانی فرهنگ اصیل ایران اسلامی است.

 




نظرات کاربران