در حال بارگذاری ...
هادی مرزبان درباره «مفیستو» گفت:

ریتم «مفیستو»، مهم‌ترین عامل همراهی تماشاگر با این نمایش است

هادی مرزبان با اشاره به حفظ ریتم اجرا به‌عنوان نخستین عامل همراهی مخاطب با یک اثر نمایشی گفت: حفظ این عنصر نمایانگر تسلط کارگردان بر اجرا و مهم‌ترین عامل همراهی تماشاگر با «مفیستو» است.

 به گزارش ایران تئاتر هادی مرزبان که مهمان ویژه در اجرای هنرمندان نمایش «مفیستو» بود، درباره این اثر نمایشی گفت: با آگاهی از دیدن یک نمایش سه‌ساعته وارد سالن مولوی شدم و تصور می‌کردم زمان طولانی اثر، باعث قطع ارتباط مخاطب با آن شود، اما خوشبختانه «مفیستو» از ریتم بسیار خوبی برخوردار بود و نگرانی‌ام از این بابت را برطرف کرد.
وی با اشاره به حفظ ریتم اجرا به‌عنوان نخستین عامل همراهی مخاطب با یک اثر نمایشی گفت: حفظ این عنصر نمایانگر، تسلط کارگردان بر اجرا است و نشان می‌دهد که مسعود دلخواه، اشراف خوبی بر کار خود دارد.
مرزبان که تحت تاثیر بازی خوب بازیگران مفیستو قرارگرفته بود: بازیگران این نمایش را فارغ‌التحصیلان جوان تئاتر تشکیل می‌دهند و من شاهد ارائه بازی‌های فوق‌العاده توسط آنان بودم و تماشای این بازی‌های درخشان را به دوستان و همکاران خود توصیه می‌کنم.
این کارگردان پیشکسوت افزود: به اعتقاد من حمایت دکتر دلخواه و مجموعه تئاتر مولوی از دانشجویان و جوانان فارغ‌التحصیل تئاتر، اقدامی فوق‌العاده و قابل‌تقدیر است و امیدوارم این مسیر با یاری خداوند و بدون خستگی ادامه یابد و با اتکا بر نیروی جوان و مستعد به هدف خود برسد.
گفتنی است؛ نمایش «مفیستو»، نوشته آرین منوشکین با ترجمه ناصر حسینی‌مهر، اثری به کارگردانی مسعود دلخواه است که ساعت 19 هر شب در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود. علاقه مندان به تهیه بلیت این نمایش می توانند با مراجعه به سایت تیوال نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند. همچنین این نمایش همه روزه با تخفیف دانشجویی به صورت حضوری میزبان دانشجویان است.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود
گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود

هادی مرزبان، کارگردان پیشکسوت تئاتر با بیان اینکه خبر تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان فعال نمایش ایرانی بود، گفت امیدوارم در سال جدید هیچ کدام از بچه‌های تئاتر غم نان نداشته باشند تا بتوانند راحت و بدون دغدغه در صحنه‌های تئاتر حاضر باشند.

|

نگاهی به نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و کار هادی مرزبان

شورش دوباره مبارک بر اربابان ریاکار
نگاهی به نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و کار هادی مرزبان

شورش دوباره مبارک بر اربابان ریاکار

بهنام حبیبی: نمایش ایرانی همواره و در همه شرایط اجتماعی ایران، با گونه‌های مردمی‌اش موردپذیرش تماشاگر ایرانی بوده است. از آن زمان که بر حوضی فرش‌شده در حیاط خانه، تماشاگرش را بر ضد حاکم ریاکار آگاه ...

|

نظرات کاربران