در حال بارگذاری ...
بار دیگر در تئاتر مستقل تهران

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» روی صحنه می‌رود

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی با تغییرات بسیاری در متن از ۵ مرداد در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» با حضور چهره‌هایی همچون؛ (به ترتیب ورود به صحنه): هانا کامکار، آزاده صمدی و پانته‌آ پناهی‌ها اجرا خواهد شد.
«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کاندید بهترین موسیقی شد و پانته‌آ پناهی‌ها برای این اجرا به‌عنوان بهترین بازیگر سال از سوی انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزیده‌شده است.
این نمایش آذر و دی‌ماه سال گذشته با بیش از 50 اجرا در تماشاخانه پالیز به صحنه رفت و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شده است.
«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» با تغییرات مهمی در اجرا و متن قصد دارد اثر متفاوتی نسبت به اجرای سال گذشته به مخاطبان خود ارائه دهد همچنین موسیقی این نمایش توسط هانا کامکار طراحی‌شده است و به‌صورت زنده با 6 نوازنده اجرا خواهد شد.
«هملت، تهران 2017» نمایش اخیر کیومرث مرادی به‌عنوان اولین نمایش موفق و پرفروش پردیس تئاتر شهرزاد هم‌اکنون در حال اجرا است.
گفتنی است پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 28 تیرماه در سایت تیوال آغاز خواهد شد.
عوامل و دست‌اندرکاران این نمایش عبارت‌اند از:
کارگردان: کیومرث مرادی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد قدس، طراح صدا: آیدین الفت، طراح لباس: ندا نصر، طراح گریم: لعیا خرامان، گروه کارگردانی: رکسانا بهرام، محمدرضا نژاد، ماهان شهیدی زاده، کیهان پرچمی، مدیر تبلیغات: علی ژیان، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تبلیغات مجازی:گروه جارچی،

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ
نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ

بهنام حبیبی: جنگ‌ها پیامدهای بسیار دارند؛ از کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها تا خرابی خانه و کاشانه و... آدم‌های پس از جنگ، نه‌تنها در جسم خود کشته و زخمی شده‌اند که در درون و روان خود نیز کشته و ...

|

نظرات کاربران