در حال بارگذاری ...
آغاز ثبت‌نام کارگاه آموزشی تئاتر باران

برگزاری کارگاه آموزش بازیگری و تولید تئاتر توسط میلاد نیک‌آبادی

ثبت نام دوره آموزشی «کارگاه آموزش بازیگری و تولید تئاتر» با تاکید بر تمرکز، بداهه‌پردازی و رویارویی با نقش توسط میلا نیک‌آبادی آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر ثبت‌نام دوره آموزشی کارگاه تولید تئاتر سال 96 با حضور و تدریس میلاد نیک‌آبادی منتقد، پژوهشگر و مدرس تئاتر و کارگردان نمایش‌های رابینسون کروزوئه، پروانه‌ی زردِ روشن، مکبث، مده‌آ و... توسط تئاتر باران آغاز می‌شود.

«کارگاه آموزش بازیگری و تولید تئاتر» در تلاش است با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف بازی در جریان تمرین‌ها، هنرجویان را با شخصیت پردازی و درک موقعیت‌های فرضی و چگونگی رسیدن به کاراکتر از راه بداهه‌پردازی و... آشنا سازد. همچنین موضوع حضور در لحظه و بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی کاراکتر و مباحث دیگر مربوط به بازیگری از تمرین تا اجرا در این کارگاه مورد بحث قرار گرفته و آموزش داده می‌شود.

بر پایه این گزارش پس از پایان این دوره آموزشی، با حضور دانش‌آموختگان دوره، یک پروژه‌ تولیدی آموزشی تئاتر برای اجرای عمومی برنامه‌ریزی شده و در دستور کار قرار می‌گیرد.

روابط عمومی تئاتر باران از عموم علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه آموزشِ بازیگری و تولید تئاتر (با تاکید بر تمرکز، بداهه‌پردازی و رویارویی با نقش) دعوت به عمل می‌آورد برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام در این دوره با شماره تلفن‌66176825 تماس حاصل کرده و یا از بخش مربوطه در پایگاه رسمی تئاتر باران به نشانی www.barantheater.ir بازدید کنند.

به دلیل محدودیت پذیرش هنرجویان، اولویت با افرادی است که پیش از سایرین نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند. هنرجویانی که این دوره را با موفقیت سپری کنند گواهی‌نامه رسمی و معتبر از سوی تئاتر باران دریافت می‌کنند.




نظرات کاربران