در حال بارگذاری ...
اول مرداد در سالن ایرانشهر

آغاز میزبانی ایرانشهر از "یک دقیقه و سیزده ثانیه"

نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" در اولین روز مرداد ماه با حضور چکنواریان اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر  نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" به نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، از شب گذشته، یکم مرداد اجراهای عموم خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر آغاز نمود.

 لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر که مهمان نخستین اجرای نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" بود، پس از تماشای نمایش عنوان کرد: داستان نمایشنامه خیلی جذاب و فوق‌العاده و شیوه اجرا نوآورانه بود. شاهدبازی‌های خیلی خوب و روانی بودم که با توجه به سبک نمایش تماشاگران به‌عکس العمل های فوق‌العاده وا‌می‌داشت، و به همین دلیل فضای زندگی زنان کارتن‌خواب را خیلی درست به من منتقل کرد. درباره طراحی صحنه و نشستن تماشاگران بر روی زمین هم به نظر من خیلی خودمانی، راحت و فوق‌العاده بود؛ به این دلیل که همه همزمان مشارکت می‌کنند و انگار که تماشاگران نیز بازیگر هستند و نیز خیلی خوشحالم که استقبال مخاطبین از این نمایش این‌قدر فوق‌العاده بود.

در این نمایش 80 دقیقه‌ای که نگاهی به معضلات اجتماعی زنان به‌ویژه وضعیت زنان کارتن‌خواب دارد، سیما تیرانداز، پانته‌آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی ایفای نقش می‌کنند. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به هانیه جوادی منش(دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، قربان نجفی(مشاور کارگردان)، بهمن عباسپور و علی پالیزدار(تهیه‌کنندگان)، محمد قدس(مجری طرح و مدیر تولید)، ندا نصر(طراح لباس)، فریدون محرابی(طراح صحنه و نور)، سمانه گلکار(موسیقی)، احسان رافتی، آرزو آزادپور و مهدی گودرزی(عکاسان)، محمد صادق زرجویان(طراح گرافیک)، صادق داوری فر(طراح صدا)، فضل ا...تاری(ساخت تیزر)، آرزو آزاد پور(مدیر بین‌الملل)، امیر پارسائیان مهر(مدیر ارتباطات و روابط عمومی)،میثم تحریری و شمیس پورشاه رضایی(همکاران روابط عمومی)، گروه جارچی، گروه پژواک و گروه تئاتر مارکت(تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

"یک دقیقه و سیزده ثانیه" روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (2و3مرداد) در دو سانس ۱۹:۳۰و ۲۱:۳۰ و از روز چهارشنبه (۴مرداد) ساعت ۲۱ در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر میزبان مخاطبان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه فرمایند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

نظرات کاربران