در حال بارگذاری ...
بازیگران جوان‌ استان‌ها در سالن‌های نمایش تهران

حضور موفق بازیگران جوان تئاتر یزد در نمایش «مِفیستو»

هادی آقابزرگی و میلاد افواج دو تن از بازیگران جوان تئاتر استان یزد این روزها در نمایش «مِفیستو» به کارگردانی مسعود دلخواه در تالار مولوی نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از پورتال استانی یزد؛ دو تن از بازیگران جوان تئاتر یزد این روزها در نمایش «مفیستو» با کارگردانی مسعود دلخواه در تالار مولوی نقش آفرینی می‌کنند. در این اثر نمایشی هادی آقابزرگی در نقش سباستین و میلاد افواج در نقش هیتلر بازی می‌کنند. به همین مناسبت پرونده نمایشی این دو بازیگر جوان یزدی را مرور می‌کنیم:

هادی آقابزرگی متولد 26 شهریور سال 1367 و دانش آموخته دوره کارشناسی در رشته مدیریت جهانگردی و هتل داری است. نخستین تجربه بازیگری او در تئاتر به بازی‌اش در نمایش «برگ درخت بائو» با کارگردانی احمد ندافی برمی‌گردد؛ البته چند سال پیش از این نخستین تجربه تئاتری در سریال «بوی ریحون» با کارگردانی فرزین مهدی پور، درنقش قاسم کولا حضور داشت. «خشم و هیاهو»، «پرده خوانی بینوایان»، «خاموشی دریا»، «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگی»، «کشمکش عربده کشان بی نشان»، «مرگ در می زند»، «یک روز شلوغ درحمام»، «من دارم به تاهو فکر می‌کنم» و  «کرشمه خسروانی»  نام شماری دیگر از نمایشهایی است که این بازیگر جوان و مستعد یزدی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. آقابزرگی سال گذشته به عنوان بازیگر نمایش «G» به کارگردانی صادق نصیری در بخش رقابتی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت.

میلاد افواج جوان 22 ساله‌ دانش آموخته دوره کاردانی در رشته بازیگری از دانشکده علمی کاربردی تهران است. او نخستین فعالیت تئاتری خود را با حضور در نمایش «کشمکش عربده کشان بی نشان» به کارگردانی احمد ندافی و به عنوان مدیر صحنه پشت سرگذاشت؛ نمایشی که مهرماه 91 در بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر یزد، اجرا شد. نمایشهای «پلی ازجنس شیشه» و «نازکنیز» به کارگردانی علی جاور از دیگر تجربه‌های نمایشی افواج به شمار می‌روند.

نمایش «مِفیستو» یا کارگردانی مسعود دلخواه تا نیمه مردادماه جاری در تالار مولوی روی صحنه خواهد بود.




نظرات کاربران