در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از مدیران در نیمه مرداد ماه

پروژه کارگاه‌های آموزشی استان تهران افتتاح می‌شود

مراسم افتتاحیه پروژه کارگاه‌های آموزشی استان تهران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و فرماندار شهرستان دماوند ساعت ۱۸ پانزده مرداد ماه در سالن سینما پرستو شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، مراسم افتتاحیه پروژه کارگاه‌های آموزشی استان تهران، ۱۴ مردادماه با حضور برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ، محمد اسماعیلی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و فرماندار شهرستان دماوند ساعت ۱۸ در سالن سینما پرستو شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

در راستای برپایی این پروژه آموزشی، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در نظر دارد 15 کارگردان حرفه‌ای تئاتر را به 15 شهرستان استان تهران اعزام کند. سپس کارگردانان در پروسه آموزشی در شهرستان‌ها هنرجویان را با فرآیند تولید یک اثر نمایشی آشنا خواهند کرد.

از همین رو مراسم افتتاحیه این پروژه در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد. انجمن هنرهای نمایشی استان تهران پس از استقرار، در دوره جدید پروژه کارگاه‌های آموزشی را با فرهاد تجویدی آغاز کرده است و پس از 7 ماه تمرین و برگزاری کارگاه نخستین اثر تولید شده به صورت کارگاهی با عنوان «من و شهرم» به کارگردانی فرهاد تجویدی برگزار می‌شود.

این پروژه شامل همه شهرستان‌های استان تهران خواهد بود و قرار است کارگاه‌ها منجر به تولید یک اثر نمایشی شوند و در طول تمرینات یک اثر با آموزش‌های مقدماتی تئاتر تولید شود. بر همین اساس در مراسم افتتاحیه رسمی این پروژه آغاز دیگر کارگاه‌ها اعلام خواهد شد.

در این مراسم  ضمن معرفی کارگردان‌های اعزامی به شهرستان‌ها ، نمایش «من  و شهرم» به عنوان نخستین خروجی کارگاه آموزشی با حضور 40 هنرمند و علاقه‌مند به تئاتر به اجرا در آید. این اثر نمایشی به مدت دو هفته در شهرستان دماوند روی صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران