در حال بارگذاری ...
به نفع خیریه خانه خورشید

اجرای «سوءتفاهم» آلبرکامو به زبان فرانسوی در تئاتر باران

نمایش «سوء تفاهم» نوشته آلبر کامو با کارگردانى جواد مولانیا، از روز جمعه  ٦ مردادماه در تئاتر باران به زبان فرانسه، به نفع خیریه خانه خورشید روى صحنه مى‌رود.

به گزارش ایران تئاتر جواد مولانیا کارگردان این نمایش درباره اثر  نمایشی خود گفته: «اجراى نمایش سوء تفاهم نوشته آلبر کامو به کارگردانىِ بنده حقیر با موفقیتى که در باورم نمی‌گنجید به پایان رسید. انتظار نداشتم نمایشى که به زبان فرانسه و با ترکیب بازیگران ایرانى و فرانسوى و با بالانویس فارسى اجرا می‌شود این چنین مورد استقبال شما مخاطبان فهیم قرار گیرد. اما اکنون پس از اتمام اجراى آن، با گروهم تصمیم گرفتیم این خشنودى و رضایت رابا یک کار نیک و خیر پایان دهیم . پایانى که خودْ آغازِ یک راه است.»

او در ادامه افزوده: «خانه خورشید نهادى غیر دولتى است که حمایت و تیمار از زنان آسیب دیده سرزمینمان را به دوش می‌کشد. این زنان کنار ما زندگى می‌کنند، آبرومندانه همراه ما نفس می‌کشند و براى گذرانِ زندگى‌شان، مرارت‌ها و آسیب‌هاى جدى دیده‌اند. حالا چشم به شما دوخته‌ایم که چگونه با خرید بلیط نمایش ما همراه با گروهمان خانه خورشید را روشن نگاه می‌دارید.»

در این نمایش نازنین خلیلیان، تیفن دالمس، مهرناز فراهانی و محمد ذبحی ایفاى نقش مى‌کنند. همچنین عطیه شریعتی (دستیار کارگردان)، کهبد تاراج (مدیر تولید)، ادریس محمدى (طراح پوستر)، مینو جان‌محمدى (انتخاب موسیقى) و سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «سوءتفاهم» به زبان فرانسوی و بالانویس فارسی ساعت ١٩ در تئاتر باران اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است

محسن علیمحمدی که نمایش «رکوئیم برای یک راهبه» را این روزها در تماشاخانه اهورا روی صحنه دارد، می‌گوید آرزو به‌دل مانده است تا پیش از آغاز اجرای عمومی کارش، با آسودگی خیال در سالن، تماشاگر اجرای ژنرال آن اثر باشد.  

|

نظرات کاربران