در حال بارگذاری ...
همزمان با اجرا در ایران اتفاق خواهد افتاد

پخش نمایش «اعتراف» در سانفرانسیسکو

شهاب حسینی در صفحه اینستاگرام خود از پخش نمایش «اعتراف» در سانفرانسیسکو در روز جمعه ۲۸ جولای خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی که این روزها در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است، قرار است همزمان با اجرا در ایران روز جمعه 28 جولای در سانفرانسیسکو پخش شود.

حسینی پیش از آغاز اجرای این نمایش درباره هماهنگی برای فیلم‌برداری و پخش زنده آن در سینماهای خارج از کشور خبر داده بود و این اتفاق قرار است برای اولین بار در سانفرانسیسکو  همزمان با اجرای نمایش در ایران رخ دهد.

نمایش «اعتراف»  دومین تجربه‌ کارگردانی شهاب حسینی در تئاتر است و او علاوه بر کارگردانی، در کنار علی نصیریان بازی در نقش اصلی را نیز بر عهده دارد. این نمایش از زمان اجرای خود با حاشیه‌ها و واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است. حاشیه مهم این نمایش، به حرکت یکی از صاحبان بلیت این نمایش در چند روز گذشته اختصاص دارد که قصد داشت دو عدد بلیت خود را در ردیف اول سالن اصلی تئاتر شهر و با این تبلیغ که «صندلی‌ها درست روبه روی جایگاه بازی علی نصیریان و شهاب حسینی است»، به قیمت یک‌میلیون تومان برای هر بلیت به فروش برساند.

گفتنی است نمایش «اعتراف» بر اساس متنی از برد میرمن تا شهریورماه امسال روی صحنه خواهد بود. در این نمایش علاوه بر حسینی و نصیریان،  صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت‌جو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین احمد ساعتچیان به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مجری طرح، مجید لیلاجی به عنوان طراح صحنه و لباس، مهدی حسینی آهنگساز و... در این اثر نمایشی حضور دارند.




مطالب مرتبط

نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه علی نصیریان

هنرمندی که هیچ کاری جز بازیگری نکرد
نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه علی نصیریان

هنرمندی که هیچ کاری جز بازیگری نکرد

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در آیین نکوداشت و رونمایی از کتاب زندگینامه‌اش که به میزبانی پردیس سینمایی ملت برگزار شد با بیان اینکه هیچ کار دیگری در عمرش به جز بازیگری انجام نداده‌ است، گفت تمام کارهایی که انجام دادم، دوست داشتم و جزو آرزوهایم بود و ...

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

با حضور علی نصیریان و دیگر هنرمندان پیشکسوت

جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج برگزار شد
با حضور علی نصیریان و دیگر هنرمندان پیشکسوت

جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج برگزار شد

در جشن پایان دوره مکتب‌خانه سنگلج که با حضور علی نصیریان و جمعی دیگر از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، خریداری ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج، بازسازی ساختمان سابق اداره تئاتر و تصویب تشکیل بنیاد تئاتر ملی ایران مورد تاکید مجدد قرار گرفت.

|

نظرات کاربران