در حال بارگذاری ...
با ارسال پیامی از سوی بهروز غریب‌پور؛

اپرای خیام تمدید شد

با توجه به استقبال پرشور مخاطبان و علاقه‌مندان و اتمام بلیت‌های اپرای عروسکی خیام، این اثر نمایشی با پیامی از سوی بهروز غریب‌پور تا ۲۰ مردادماه تمدید شد.

به گزارش  ایران تئاتر  اپرای عروسکی خیام به عنوان هشتمین اثر از مکتب تئاتر عروسکی آران که از 25 تیرماه به نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهروز غریب‌پور در تالار فردوسی روی صحنه رفته، با توجه به استقبال بی‌نظیر از این اثر باشکوه ادب و هنر ایرانی بهروز غریب‌پور کارگردان اپرای خیام با ارسال پیامی خطاب به علاقه‌مندان اپراهای عروسکی، اجراهای این نمایش را تا تاریخ 20 مردادماه تمدید کرد.

متن پیام دکتر بهروز غریب‌پور به این شرح است:

عزیزان هوادار فرهنگ ایران‌زمین؛ بر خود می‌بالیم که آثارمان را پذیرفته‌اید و با استقبال بی‌نظیرتان از اپرای عروسکی خیام، چنان ما را بر سر شوق آورده‌اید که در پاسخ شما جز «آری» و تعظیم و اجرای فرمان‌تان کاری نمی‌توانیم بکنیم. زهی سعادت که باز هم در خدمت‌تان باشیم. پس خواسته‌ی شما را اجابت کرده و اجراهای خیام را تمدید می‌کنیم و مشتاق حضور پرشورتان هستیم.

گفتنی است امیر بهزاد آهنگساز، فرنوش بهزاد به عنوان رهبر ارکستر، علی پاکدست، مریم اقبالی، علی ابوالخیریان و قاسم رحمتی دستیاران اپرای خیام هستند.

لازم به یادآوری است با توجه به اتمام بلیت‌های نمایش، روزهای جدید فروش از روز سه‌شنبه سوم مردادماه ساعت 14 اعلام شده است.

علاقه‌مندان به تماشای اپرای عروسکی خیام، می‌توانند هر شب ساعت 19 به تالار فردوسی بنیاد رودکی مراجعه کرده و همچنین برای  رزرو و تهیه  بلیت به سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/theater/khayyam-opera مراجعه بکنند.




نظرات کاربران