در حال بارگذاری ...
14 مرداد ماه در شهر رشت

سالن خصوصی تئاتر «هامون» افتتاح می شود

حسن معجونی اعلام کرد از ۱۴ مرداد ماه در شهر رشت سالن خصوصی تئاتر «هامون» افتتاح و راه اندازی می شود.

به گزارش ایران تئاتر حسن معجونی، سرپرست گروه تئاتر «لیو» اعلام کرد که از 14 مرداد ماه در شهر رشت سالن خصوصی تئاتر «هامون» با مدیریت هنری این گروه تئاتری، افتتاح و راه اندازی می شود.

حسن معجونی درباره ایجاد ظرفیتی جدید در عرصه سالن های خصوصی تئاتر بیان کرد: پس از مشورت با امین رضامند، که در شهر تهران نیز سالن خصوصی تئاتر راه اندازی کرده بود، سالن هلال احمر شهر رشت را که بی استفاده مانده بود تحویل گرفتیم و برای تئاتر تجهیز شد.

او در ادامه عنوان کرد: «هامون» دارای ظرفیت 260 نفر است که با ریاست امین رضامند و مدیریت هنری گروه تئاتر «لیو» فعال خواهد شد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر درباره زمان و نحوه افتتاح سالن خصوصی تئاتر «هامون» در شهر رشت گفت: قرار است این سالن تئاتر روز 14 مرداد و با اجرای نمایش های «خرس» و «خواستگاری» اثر چخوف که پیش از این به زبان گیلکی تولید و در شهر رشت اجرا شده بود، افتتاح شود.

سرپرست گروه تئاتر «لیو» در پایان اظهار کرد: قرار است سالن تئاتر «هامون» بر مبنای 50 درصد آثار بومی و 50 درصد آثار غیر بومی فعالیت کند. در بخش 50 درصد آثار غیر بومی، کارهای خوبی که در تهران تولید و اجرا می شوند، انتخاب کرده و برای اجرا در سالن «هامون» دعوت خواهیم کرد. 




نظرات کاربران