در حال بارگذاری ...
قدرت اله یوسفی خبر داد:

یک پلاتوی جدید در محمودآباد ایجاد می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از ایجاد پلاتو در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر قدرت اله یوسفی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از مازندران در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد  با اشاره به این مطلب که در سال جاری  ایجاد پلاتو در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را خواهیم داشت  گفت: حوزه‌ی فرهنگ و هنر با تمامی فراز و فرودهای نیازمند توجه ویژه مسئولان است و عنایت و حمایت همگی در کنار هم فعالیت‌ها را در سطح شهرستان گسترش می‌دهد.
وی افزود: حوزه‌ی فرهنگ و هنر با تمامی فراز و فرودهایش نیازمند توجه ویژه مسئولان  است و عنایت و حمایت همگی در کنار هم فعالیت‌ها را در سطح شهرستان گسترش می‌دهد.
یوسفی با ارایه این مطلب که امیدواریم بتوانیم در این حوزه گام موثری برداشته و از حداقل ها بهترین استفاده ها را ببریم. خاطر نشان کرد: همه ی دغدغه ما بر این است که فرصت ها را غنیمت شماریم  و در جهت تکمیل برنامه های گذشته و برنامه های آتی گامی جدی بر داریم.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد:  سیاست ما اجرای تمام برنامه های فرهنگی دولت تدبیر و امید است و در راستای تحقق این اهداف نیازمند تعامل مسئولان شهرستان و هم فکری و همکاری اصحاب فرهنگ و رسانه در کنار  یک دیگر بوده تا باعث رشد و توسعه بیشتر عرصه فرهنگی باشیم.
گفتنی است که امیر امیرنیا ریاست سابق اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد به مدت دوسال سکاندار فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بود که با توجه به حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران به سمت رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل و منصوب شد و قدرت اله یوسفی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی محمودآباد منصوب و  سوم  مرداد ماه 96 با حضور مدیرکل اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران، فرماندار و تنی چند از مسئولان شهری شهرستان محمودآباد و هنرمندان این شهرستان رسمآ فعالیت خود را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد آغاز کرد

 




نظرات کاربران