در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه پالیز

«شرقی غمگین» به صحنه می رود

«شرقی غمگین» به کارگردانی سعید زارعی در تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «شرقی غمگین» نوشته سجاد افشاریان و به کارگردانی سعید زارعی اجراهای خود را از 23 مرداد در تماشاخانه پالیز آغاز می کند.

سعید زارعی پیش از این نمایش «بیدینجیلی» را کارگردانی و در نمایش هایی همچون سرگیجه،‌ زبان اصلی و ماضی استمراری ایفای نقش کرده است.

در «شرقی غمگین» سجاد افشاریان و سید هومن شاهی ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به محمود حسینی و فاطمه سفیری(دستیاران کارگردان)، میترا یزدانی(مدیر صحنه)، هانیه فرهاد(منشی صحنه)، آرش والی(طراح صدا و موسیقی)، رضا چاوشی(سرپرست گرافیک)، سارا بقا و فرشاد ذکری(تیم اجرایی)، مصطفا مرادیان(طراح صحنه)،‌ آرین امیرخان(تبلیغات فضای مجازی) و  امیر قالیچی(روابط عمومی) اشاره کرد.

پیش فروش بلیط های نمایش از 5 مرداد ساعت 12 ظهر در سامانه تیوال آغاز شده است.

«شرقی غمگین» از 23 مرداد تا 31 شهریور در دو سانس 18:30 و 20:30 در سالن 2 تماشاخانه پالیز واقع در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ به صحنه می رود.




مطالب مرتبط

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد.

|

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

نظرات کاربران