در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان و نویسندگان در فرهنگسرای ارسباران؛

سومین مجله فرهنگی‌هنری «آنگاه» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از سومین شماره مجله فرهنگی‌هنری «آنگاه» با حضور جمعی از هنرمندان و نویسندگان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر شماره سوم نشریه آنگاه با موضوع & پیکان & و با حضور کامران شیردل، ترانه یلدا و مسعود فروتن و جمعی از نویسندگان، هنرمندان و پیشکسوتان عصر روز پنجشنبه 5 مرداد ساعت19 در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

شماره سوم آنگاه ویژه «پیکان»، در واقع رفاقت 50 ساله‌اش با مردم ایران، این‌که پیکان روایتی تامل‌برانگیز دارد، روایتی که هم عمری طولانی و چهل‌ساله را نشان می‌دهد و هم سقوطی از برج افتخار طبقه متوسط به خودرو مسافرکش‌ها و سرانجام غم‌انگیز برای سپردن جایگاهش به خودروهای ارزان قیمت خارجی را نشان می‌دهد.

گفتنی است آنگاه در این شماره با گفتار و نوشتاری از ناصر فکوهی، آرش حسن‌پور، امید انارکی، علی امیرریاحی، حسین شهرابی، شاهین آرمین، محمد بهشتی، اسماعیل عباسی، حورا معتمدامینی، ترانه یلدا، داود ارسونی، سعید نوری، شهروز نظری، هنگامه عابدین، فرزاد مقدم، حمیدرضا کرمی، اندرو تیلر، مسعود میر، حسین گنجی، عباس کاظمی، هادی آقاجان‌زاده، رسول نظرزاده و با سردبیری آرش تنهایی در 240 صفحه در قطع وزیری با جلد گالینگور به چاپ رسیده است.

&آنگاه& طی این مراسم و با حضور جمعی از نویسندگان، هنرمندانِ اهل تئاتر، سینما، ادبیات و هنرهای تجسمی، ساعت19 روز پنجشنبه 5 مرداد در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود و پس از آن در کتابفروشی‌های معتبر و کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع خواهد شد.




نظرات کاربران