در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه سالن های دولتی تئاتر تهران

وقتی ستارگان سینما به تئاتر رونق می دهند

ایران تئاتر: هرچه به نیمه مرداد ماه نزدیکتر می شویم، گرمای هوا بیشتر شده و این موضوع سبب کم شدن فعالیت مردم در بیشتر زمینه ها شده است. این وضعیت با وجود ستارگان دنیای سینما در صحنه های نمایش به گونه ای عکس رقم خورده و تئاتر روزهای پرجنب و جوش خود را سپری می کند.

به گزارش ایران تئاتر، این روزها گرم شدن هوا سبب کم شدن فعالیت مردم در بیشتر زمینه ها شده، اما این وضعیت برای تئاتر به گونه ای عکس رقم خورده و صحنه های نمایش با وجود ستارگان دنیای سینما همچون شهاب حسینی، حامد بهداد، صابر ابر و.. روزهایی پرجنب و جوش خود را سپری می کند. در متن پیش رو نمایش هایی که در هفته دوم مرداد ماه میهمان سالن های دولتی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می کنیم.   

 

نمایش های تازه در تئاتر شهر

نمایش «اعتراف» نام اثری است به کارگردانی شهاب حسینی که از روز چهارشنبه 31 خرداد ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان تئاتر دوستان شده است.«اعتراف» با بازی علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصراللهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت‌جو تا 31 مرداد ماه هرشب ساعت 21 برای مخاطبان به صحنه می رود.  تاکنون بلیط های این نمایش در اقدامی کم سابقه از سوی مخاطبان به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در ساعات اولیه کاملا به فروش رسیده است. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت40 ، 50 ، 60 هزار تومان بر اساس مکان صندلی مورد نظر بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خلیل نژاد از ساعت 20  پنجشنبه 5 مرداد ماه میزبان تئاتر دوستان در تالار چهارسو شده و تا چهارشنبه ۰۸ شهریور ماه به اجرای خود در این سالن ادامه می دهد. محسن ابوالحسنی، مجید آقاکریمى، مهرداد بابایی، سینا بالاهنگ، محمد برهمنی، سجاد حمیدیان، حامد رسولی، حمید رحیمی، مهدی شاهدی، مریم نورمحمدی، امیرمسعود واعظ‌ تهرانى بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 25 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «ناتمام» به نویسندگی محمد چرمشیر و با کارگردانی کهبد تاراج از سه شنبه 10 مرداد ماه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: سه زن حرف هایی میزنند که نباید... . این نمایش با بازی الهام شعبانی، غزاله جزایری، ترانه کوهستانی تا یکشنبه 5 شهریور ماه هر شب ساعت 18:45 به مدت یک ساعت برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 20 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

همچنین نمایش «صبح یک روز لعنتی» نام نمایش دیگر سالن سایه بوده که از ساعت 20:30 سه شنبه 3 مرداد ماه میزبان تئاتر دوستان در این سالن شده و تا پایان ماه جاری به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 25 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «آرسن» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد صدیقی از ساعت 20:45 روز پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه میزبان مخاطبان در سالن قشقایی می شود.در این اثر نمایشی فرهاد آئیش (حضور تصویری)، مائده طهماسبی و خاطره حاتمی به عنوان بازیگر حضور دارند. بهای بلیط این اثر هنوز مشخص نشده است.

 

نمایش «ادوارد و ننه» نام اثریست به نویسندگی سید حسن حسینی و با کارگردانی پیمان یاحقی که از ساعت 18 دوشنبه 2 مرداد ماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: ادوارد بر اثر یک خواب تصمیم می گیرد سیبیل هیتلر را بکند تا جنگ جهانی دوم تمام شود... . این نمایش با بازی سید حسن حسینی و کاظم بزرگر تا یکشنبه 15 مرداد ماه هرشب ساعت 18 به مدت 50 دقیقه برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

همچنین نمایشنامه خوانی «فیش آباد» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی طی روزهای 11 ، 12 و 13 مرداد ماه در ساعت 20:30 برای تئاتر دوستان در پلاتو اجرا تئاتر شهر به صحنه می رود. ندا مقصودی، سروش طاهری، مانلی حسین پور، شهرام مسعودی، محیا علیزاده و فریدون محرابی نقش خوانانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

 

ستارگان در ایرانشهر

نمایش «سه خواهر» نام نمایشی است به طراحی و کارگردانی محمد حسن معجونی، که تا همین چند روز قبل در تئاتر پالیز از مخاطبان میزبانی می کرد، از ساعت 18 پنجشنبه 5 مرداد ماه به سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر رفته و تا 3 شهریور ماه برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. حسین امیدی، فریبا جدیکار، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام، فراز سرابی، میلاد شجره، آوا شریفی، محمد عاقبتی، به‌آفرید غفاریان، فرزانه میدانی، سیاوش البخشی نائینی و محمدحسن معجونی بازیگرانی هستند که در این نمایش 110 دقیقه ای به ایفای نقش می پردارند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 35 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

همچنین نمایش «یک دقیقه و 13 ثانیه» به نویسندگی محمد چرم شیر ، بهمن عباسپور و با کارگردانی شهرام گیل آبادی از ساعت 21 یکشنبه 1 مرداد ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته و تا 20 مرداد ماه میزبان تئاتر دوستان در این سالن است. پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس، لادن مستوفی بازیگرانی هستند که در این نمایش 80 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. طبق توضیحات گروه اجرایی این اثر با مشارکت تماشاگران و به شیوه ای تعاملی به نمایش گذاشته می شود. بهای بلیط این اثر 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «نیلوفر و نفت» نام نمایش تازه امیر دژاکام بوده که از ساعت 19 یکشنبه 1 مرداد ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته است. این نمایش با بازی مانلی حسین پور، مرتضی آقا حسینی، عباس جمشیدی، سپید علی پور، مهرنوش دارا، فریبا امینیان، سمیه صباغی، پریا وزیری، علی برجی، ابوالفضل جمشیدی، ملیحه کیا، سروش طاهری، حامد پور محمد، نسیم علیپور، بهار قاسمی تا پایان ماه جاری هرشب ساعت 19 به مدت 75 برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. بهای بلیط این اثر 30 هزار تومان تایین شده است.

 

همچنین نمایش «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد از یکشنبه 1 مرداد ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته و تا پایان ماه جاری میزبان مخاطبان در این سالن است. رضا بهبودی، ستاره پسیانی، کاظم سیاحی و الهام کردا بازیگرانی هستند که هرشب ساعت 21 به مدت 90 دقیقه در این اثر به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 35 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

روزهای پایانی «شاخ نبات» در وحدت!

اپرا، تئاتر «شاخ نبات» نمایشی است به نویسندگی و کارگردانی مهدی شمسایی که این روزها برای سومین بار میزبان تئاتر دوستان در تالار وحدت شده است. این نمایش با بازی شهرام قائدی، سارا خویینی‌ها، داریوش موفق، عباس شادروان، روزبه اختری، ماه چهره خلیلی و شادی شعبانی‌نیکو، ملیحه بقایی، نگین زرنگار، محیا احمد خانی، ریحانه جهانی، هدا حدزاده، امیر حقبر، یاسمن محمودی، سحر تاران، صدف کیانی، فرشاد مجرب، سیما نیکفر، علی گلشنی، سمانه ابن علی، رضا حسینی، مریم ارجایى، ایپک چاوشی، الهام محمودى، آرمین ابراهیمى تا 10 مرداد ماه هرشب ساعت 18:30 به مدت 2 ساعت برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. این اثر که نگاهی متفاوت به منظومه موش و گربه عبید زاکانی دارد، شنبه ها نیز به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای «شاخ نبات» می توانند با پرداخت 25، 30، 35، 45، 50، 55 هزار تومان (بر اساس مکان صندلی مورد نظر) بلیط این نمایش را خریداری کنند.

 

حافظ میزبان دو نمایش تازه

نمایش «چلچلا» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عباس عبدالله زاده از ساعت 19 سه شنبه 10 مرداد ماه در تالار حافظ میزبان تئاتر دوستان می شود. مریم معصومی، محسن افشانی، علیرضا مهران، محسن زرآبادی پور، حمید عرب، سید ایمان اصفهانی، افشین غیاثی، فرنوش نوش اندیش، زهره بختیاری، نازنین فراهانی، الهه موچانی، عرفان حق روستا، پرستو علیزاده، تکتم رسول زاده، حسنا قنبری، نیلوفر اخوان، منصور عربی، حمید رضا شمس، شهیاد غفوری، امیر داوود آبادی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 35 هزار تومان در نظر گرفته است.

 

نمایش «بانویی از اسلو» به نویسندگی مجید رحیمی جعفری و با کارگردانی مشترک مجید رحیمی جعفری و علی اتحاد از ساعت 21 دوشنبه 9 مرداد ماه در سالن حافظ به صحنه رفته و تا 10 شهریور ماه میزبان مخاطبان در این سالن است. شهریار صیقلانی، نازنین فراهانی، سوگل قلاتیان، حسام منظور و پیام امیرعبدالهیان  بازیگرانی هستند که هرشب در این نمایش به مدت 1 ساعت و 20 دقیقه به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 35 هزار تومان تایین شده است.

 

غریب پور با خیام؛ روزهای خوب فردوسی

نمایش «اپرای عروسکی خیام» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهروز غریب پور از یکشنبه 25 تیرماه میزبان تئاتر دوستان در تالار فردوسی شده و تا 20 مرداد ماه هرشب ساعت 19 در این سالن به نمایش گذاشته می شود. مریم اقبالی، علی پاکدست، علی ابوالخیریان، مرجان احمدی، مرضیه سر مشقی، مونا کیانی فر، نسیم امیر خسرو، هانی حسینی، سارا اقبال، مرضیه نادری، سحر کاظمی، الهام عابدی، مریم رحمانی، مهرنوش صادقیان، ثمین جواد زاده زاهدانی، رویا الماسی مهر، صدف بیگدلی، ساحل صفا، هانیه کرد کاظمی، مهرنوش خالقی، زینب اشرفزاده، الهام وفائی، سولماز بیکلری، سولماز رحیم زاده و محمد معتمدی، اسحاق انور، وحید تاج، رها یوسفی، مهدی امامی، مهرداد ناصحی، حامد فقیهی، محمد فرزین ذوالقدر، شاهو عندلیبی، پیام رضائی، بهرنگ عجم، هادی فیض آبادی، رحمان تک دهقان، روشنک کی منش، سارا زارع، فربد خانی زاده، اسماعیل الله دادیان  بازی دهندگان و آوا گرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین از دیگر بازیگران این اثر می توان به: نسیم ادبی، مهدی بقائیان، آرمین همتی، پوریا اصلان، نجمه صفائی، نیلو فر اخوان، بهزاد خلج، سپهر رضائی، ‌آلیا انتظام، فریبا پاشاپور (بازیگران رادیویی) و حجت هاشمی (بازیگر نقش فدائی) اشاره کرد. علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 30 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

سنگلچ میزبان مرزبان بدون رادی

نمایش «بنگاه تئاترال» نام نمایشی است که هادی مرزبان  از دوشنبه 5 تیرماه به تماشاخانه سنگلج آورده است. این نمایش با بازی ایرج راد، سعید امیر سلیمانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، میر طاهر مظلومی، محمود بصیری، داود فتحعلی بیگی، علی فتحعلی، سامان تیرانداز، آیه قبادیان، مجید غفاری، فائقه شلال وند، باقر مرادی، حاتم میرزایی، فواد منیرزاده، محمد کمانی، پریسا ذوالفقاری، شاهین علیپور، نوشین نامی، سجاد احمدنیا، ثمینه حسینی، الهه نورمحمدیان، مسعود مرادیان، علی یارلو، کامران طاهری، سید شهاب حسینی، محمدامین پازوکی، کیمیا نوری، فائزه راد، سایه شیرزاد، الهه اخوان، محمد محمدی‌نیا، پرستو فوقی، رویا علیزاده، شقایق جلینی، غزاله آبی، نگار مقدسی و نوشین اسدزاده تا 28 مرداد ماه هرشب ساعت 20 به مدت ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. بر اساس توضیحات داده شده پیرامون این اثر، «بنگاه تئاترال» برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی شود. همچنین بهای بلیط این نمایش بر اساس مکان صندلی مورد نظر 25 و 30 هزار تومان تایین شده است.

 

وقتی جوانان در خانه هنرمندان دیده می شوند

نمایش «تبار خون» نوشته آتیلا پسیانی و با کارگردانی توحید معصومی از پنج‌شنبه 22 تیرماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه رفته است. این نمایش با بازی فرامرز قلیچ‌خانی و الهه زحمتی تا 12 مرداد هرشب ساعت 19:30 به مدت 50 دقیقه برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 20 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «مستعد حادثه» به طراحی و کارگردانی دانیال خجسته از ساعت 21 پنج‌شنبه 22 تیرماه میزبان تئاتر دوستان در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان شده و تا 22 مرداد ماه به نمایش خود در این سالن ادامه می دهد. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مستعد حادثه» روایت مصدومیت هاى جدى زمین بازى بچه ها است. آیدا صادقی و دانیال خجسته بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

تالار هنر؛ جایی برای آشنایی کودکان با تئاتر

نمایش «پاهای خانم هزار پا» به نویسندگی و کارگردانی ندا حاجی بابایی که از ساعت 18:30 جمعه 30 تیرماه نمایش خود را در تالار هنر آغاز کرده، سه شنبه 10 مرداد برای آخرین بار در این سالن به نمایش گذاشته می شود. پرویز حاجی زاده، احمد خیرآبادی، حدیپه حسینی، حامد نظامی، فرزاد سلیمانی، پرستو جعفری، پویا شش پری، علی میرشجاعی، پروین جهانگیری بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش «رویای ماه» به نویسندگی مریم کاظمی و با کارگردانی احسان مجیدی از سی تیر ماه در تالار هنر به صحنه رفته است. این نمایش با بازی حمیدرضا ملاحسینی و محمد نوحیان تا 27 مرداد ماه هرشب ساعت 20 برای تئاتر دوستان در این سالن به مدت 1 ساعت به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 15 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

مولوی؛ سالنی نوستالژیک نمایش دوستان

نمایش «مفیستو» اثریست به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه که قرار بود چند ماه قبل به نمایش گذاشته شود، اما به دلیل مشکلات مالی این پروژه در آن زمان متوقف شد. این نمایش با حل مشکلات درونی خود از ساعت 19:30 پنجشنبه 8 تیرماه به سالن اصلی تالار مولوی رفته و تا 13 مرداد میزبان تئاتر دوستان در این سالن است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: نمایش «مفیستو» اقتباس تئاتری از یکی از مهمترین رمان های قرن بیستم با همین عنوان است. این رمان با الهام از داستان دکتر فاستوس و مفیستوفلس (شیطان در افسانه‌های آلمانی) و در اعتراض به سیاست‌های فرهنگی حزب نازی در آلمان نوشته شده است. کلاوس مان در این کتاب ماجرای یک بازیگر تئاتر را روایت می‌کند که برای پیشرفت شغلی‌اش با شیطان یا همان دولت نازی‌ها پیمان می‌بندد و در نتیجه باعث از دست دادن دوستان انقلابی و همکاران هنرمندش می شود... . مرتضی اسماعیل‌کاشی، محمدرضا علی‌اکبری، پریسا رضایی، ژیلا آل رشاد، پوریا سلطان‌زاده، امیرحسین سرداریان، هادی آقابزرگی، افسون دلخواه، فطیما یثربی، محبوبه تفضلی، راحیل روحانی زاده، فرزانه زینتی، معصومه بیگی، محمدمهدی شاهی، عبدالرضا نصاری، ایران مسعودی، محمد صادقی، مصطفی مقیمی، مرتضی کوهی، سمانه آقازمانی، فرزین حاجیلو، محمد علی شهیدی، رضا موسوی، منا رستگار، امیرحسین قنبری، مهرنوش حاجی‌خانی، احسان کاکاوند، فرهاد حاجیلو، حسین یوسفی، میلاد افواج بازیگرانی هستند که در این نمایش 2 ساعت و 45 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند با پرداخت 30 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش «ما سه نفر بودیم» اثریست تجربی که در توضیحات آن به طور مشخص به کارگردان مشخصی اشاره نشده است. در توضیحات این اثر که از ساعت 18 یک مرداد ماه نمایش خود را در سالن کوچک تالار مولوی آغاز کرده این طور آمده است: «ما سه نفر بودیم» تجربه‌ای از صالح علوی زاده، پویان محمودی، پویا چوداریان با همراهی تارا صلاحی است. علاقمندان به تماشای این درام اجتماعی می توانند با پرداخت 20 هزار تومان تا 22 مرداد ماه بلیط آن را خریداری کنند.

 

نمایش های تازه  در اداره تئاتر

نمایش «پیشی خورد» به نویسندگی و کارگردانی پوریا گلستانی که از ساعت 18:30 دوشنبه 2 مرداد ماه نمایش خود را در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز کرده، تا پایان هفته جاری میزبان تئاتر دوستان در این سالن است.در خلاصه داستان این اثر آمده است: ارسلان افشار، جراح ایرانی پس از سالها برای به همراه بردن تنها دخترش به ایران بازگشته است... . مجید آهنگران، پویا حاجی رضا، مهسا موسوی، شاهین نعمتی بازیگرانی هستند که در این نمایش 70 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 20 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «الف وارد می شود» به نویسندگی آرمان طیران و با کارگردانی برکه فروتن از ساعت 20 دوشنبه 2 مرداد ماه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه رفته و تا پایان ماه جاری در این سالن به نمایش گذاشته می شود. مختار سائقی، حسن اسدی، صفورا کاظم پور، مینو نوبهاری، پدرام خیرابی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 20 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 

پردیس تئاتر اوج می گیرد!

نمایش «مطرب» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی که پیش ازین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود، از سه شنبه 20 تیرماه در سالن استاد داوود رشیدی پردیس تئاتر تهران (خاوران) میزبان تئاتر دوستان شده است. این نمایش با بازی شقایق فراهانی، سانیا سالاری، وحید دهشکار، مسعود رحیم پور، فهیمه رحیم نیا، ابوالفضل شاه کرم، حمید صفایی، علی طاهری، نگین ابدالی، زهرا روشن ضمیر، علی بی غم، بهزاد فراهانی، مهسا اقبالی، سیاوش خادم حسینی، حسن یارلو، انسی رمضانی، حمید یعقوبیان، ملیکا رضی، محمد آقا محمدی و عبداِله احسانی هرشب ساعت 19:30 برای دوستدارن تئاتر به مدت یک ساعت و پنجاه دقیقه به نمایش گذاشته می شود. علاقمندان به تماشای این اثر تا 13 مرداد ماه فرصت دارند که با پرداخت 15 هزار تومان به تماشای آن بنشینند.

 

نمایش «من شنگول و منگول نیستم» به نویسندگی حسین فدایی حسین و با کارگردانی مجتبی خمسه از 13 تیرماه در سالن استاد محمد علی کشاورز پردیس تئاتر تهران به صحنه رفته و تا 13 مرداد ماه هرشب ساعت 19 در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: ‌مامان ببعی به واسطه بهانه گیری های فرزند خود مجبور می شود تا به کلاس آشپزی برود  و پختن غذا های جدید با سبزیجات مختلف را یاد بگیرد ، در عوض  از او می خواهد تا در نبود اودرب منزل را به هیچ وجه برای کسی باز نکند و داستان شنگول و منگول را یاد آور می شود ،بره کوچولو خود را متفاوت می خواند و زرنگ تر از شنگول و منگول... . مجتبی خمسه، محسن بان ور، مهتاب پورافتخاری و آیگین مبرهنی بازیگرانی هستند که در این نمایش 60 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. بهای بلیط این اثر 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «خسیس» نام اثر تازه مریم کاظمی بوده که از 30 تیرماه در سالن علی نصیریان پردیس تئاتر تهران (خاوران) به صحنه رفته است. این نمایش با بازی حسین محب اهری، جمشید جهان زاده، ساقی زینتی، افشین زارعی، همون رهنمون، میلاد رمضانی(ورجاوند)، عرفان میدانلو، حسام کلانتری، نازنین صفا، مهراد زمانی، فاطمه خدابنده لو، سعید قره داغلی، حسن همتی، مهدی رمضانی، شادی کارآیین، نرگس صفامنش، سمیه بیگی، سعید طاهری، مجید مظفری، تانیا زارع، امیر فلاحی راد، ایمان مسعود، پارسا سوهانی، شقایق اصلانی، پدر ام قره خانی، بیتا اتفاق، سما احمدی و سبا کریمیان.، امیرعلی بنی هاشم، باران خسرو نژاد، مانی مصحفی، فریماه کیهانی و افرا فردافشار تا 10 شهریور ماه هرشب ساعت 20:30 به مدت 2 ساعت و 10 دقیقه برای تئاتر دوستان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: هارپاگون پیرمرد خسیسی است که خانواده و دوستان و کارکنانش از خست بی اندازه او در رنج و عذاب هستند.. او می خواهد با دختر جوانی که معشوقه پسرش است ازدواج کند... . بهای بلیط این نمایش 15 هزار تومان تایین شده است.

 

نمایش «آبی ترین آسمان زمین» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از ساعت 19:30 یکشنبه 1 مرداد ماه در سالن محمود استاد محمد پردیس تئاتر تهران (خاوران) به صحنه رفته و تا پایان ماه جاری برای مخاطبان در این سالن به نمایش گذاشته می شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: سه شخصیت و سه بیوگرافی از سه حادثه ای که برای سه نفر اتفاق افتاده است... . از نکات جالبی که در توضیحات این اثر آمده، این بوده که این نمایش در ۴۰،۰۰۰ لیتر آب بازی می شود. پری بارانی، محمد قاسمی و محیا جباری  بازیگرانی هستند که در این نمایش 60 دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با پرداخت 15 هزار تومان بلیط آن را خریداری کنند.

 




نظرات کاربران