در حال بارگذاری ...
با حضور کامران شیردل و مسعود فروتن در فرهنگسرای ارسباران؛

از سومین شماره مجله «آنگاه» با موضوع «پیکان» رونمایی شد

از شماره‌ی سوم مجله‌ی «آنگاه» با موضوع «پیکان، رفاقت پنجاه‌ساله» و با حضور هنرمندانی همچون کامران شیردل و مسعود فروتن، روز پنجشنبه ۵ مرداد۹۶ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد و طبق روالی که مجله‌ی آنگاه دارد، این شماره نیز با مطالبی خواندنی، حول موضوعی ویژه (پیکان) در سراسر‌ کشور توزیع شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، سومین شماره‌ی مجله‌ی «آنگاه» با موضوع «پیکان، رفاقت پنجاه‌ساله» با حضور هنرمندانی همچون کامران شیردل و مسعود فروتن، پنجشنبه پنجم مرداد در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.کامران شیردل، ترانه یلدا، ناصر فکوهی، عباس کاظمی، محمد بهشتی، انوشیروان روحانی، سهراب دریابندری و فاتح صهبا از جمله چهره‌هایی هستند که در این شماره با مجله‌ی آنگاه همکاری کرده‌اند.

در جشن رونمایی مجله‌ی آنگاه، آرش تنهایی ـ سردبیر مجله ـ پس از خوشامدگویی، از موضوع این شماره‌ی آنگاه گفت و بر عملکرد معتدل و رویکرد بی‌طرف مجله تاکید کرد. در ادامه مهمانان برنامه شنونده‌ی داستانی از مسعود فروتن بودند از خاطرات اولین پیکانش که نقشی نمادین در زندگی زناشویی‌اش داشته. ترانه یلدا پیرو مطلبی که از او با عنوان «عشق به زندگی آمریکایی» در آنگاه منتشر شده، نظام حمل‌و‌نقل شهری را تحلیل کرد و از مسوولان فرهنگی و روشنفکران خواست تا به تغییر اساسی عادات زندگی شهری و بازیابی نقش خودرو در زندگی‌ امروز بیندیشند. در انتهای برنامه نیز پس از پخش فیلم مستند «پیکان» ساخته‌ی کامران شیردل،کارگردان فیلم نحوه‌ی تولید و ساخت این فیلم مستند در اواخر دهه‌ی چهل را شرح داد و در گفت‌وگویی صمیمی بخشی از خاطرات خود از برادران خیامی و کارخانه‌ی ایران‌خودرو را با مهمانان برنامه شریک شد.

از نکته‌های چشمگیر این برنامه پیکان‌های لوکسی بود که مقابل ورودی فرهنگسرا جلوه‌گری می‌کردند؛ پیکان‌هایی پرزرق‌و‌برق که انگار تازه از کارخانه‌ی ایران‌خودرو بیرون آمده‌اند و در این سال‌ها لای پر قو پارک بودند.

شماره‌ی سوم مجله‌ی آنگاه، در ۲۴۰صفحه‌ی رنگی و با جلد سخت، هم‌اکنون در مراکز فرهنگی‌هنری،کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان است.




نظرات کاربران