در حال بارگذاری ...
از امروز با اجرای گروه‌های نمایشی 7 استان در یاسوج

پنجمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی آغاز می‌شود

پنجمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی یاسوج از امروز ۷ مردادماه جاری به مدت سه روز در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، شهر یاسوج از امروز 7 مردادماه به مدت سه روز میزبان پنجمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی است.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان این جشنواره ملی، برنامه‌های این دوره در سالن روباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج، پارک ساحلی (تفرجگاه تعالی‌بخش)، پارک ولایت (تفرجگاه تعالی‌بخش) و ظلع شرقی پارک ولایت برگزار می‌شود.

امروز شنبه 7 مردادماه در سالن روباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج شبیه‌خوانی ضامن آهو و حیله باغبان از اصفهان ساعت 20، برای حکیمه از بوشهر ساعت 21، هفت برارون از کهگیلویه و بویراحمد ساعت 21 و شبیه‌خوانی معجزات امام رضا(ع) از تفرش ساعت 22 اجرا می‌شود.

در پارک ساحلی (تفرجگاه تعالی‌بخش) نیز به ترتیب شبیه‌خوانی تولد امام رضا(ع) از هرمزگان ساعت 20، شبیه‌خوانی معجزات امام رضا(ع) از تفرش ساعت 21، شبیه‌خوانی آهو و حیله باغبان از اصفهان ساعت 22 و نقل ضامن از آذربایجان شرقی و غلامرضا از کهگیلویه و بویر احمد ساعت 23 اجرا می‌شود.

در نخستین روز برگزاری پنجمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی یاسوج امروز در پارک ولایت (تفرجگاه تعالی‌بخش) به ترتیب شبیه‌خوانی تولد امام رضا(ع) از اراک ساعت 20، نقل ضامن از آذربایجان شرقی ساعت 21، شبیه‌خوانی تولد امام رضا(ع) از هرمزگان ساعت 22 و اتالو از خراسان رضوی ساعت 23 اجرا می‌شود.

همچنین امروز در ضلع شرقی پارک ولایت یاسوج نیز به ترتیب هفت برارون از کهگیلویه و بویراحمد ساعت 20، اتالو از خراسان رضوی ساعت 21، شبیه‌خوانی تولد امام رضا(ع) از اراک ساعت 22 و برای حکیمه از بوشهر ساعت 23 اجرا می شود.

گفتنی است، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی یاسوج روز سه شنبه 9 مرادماه جاری برگزار می‌شود.




نظرات کاربران