در حال بارگذاری ...
میلاد شجره از ۱۰ مرداد؛

《گفت و گوی بر جای ماندگان》را به صحنه می برد

《گفت و گوی بر جای ماندگان》به کارگردانی میلاد شجره اجراهای خود را از ۱۰ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می کند.

به گزارش ایران تئاتر نمایش 《گفت و گوی بر جای ماندگان》 نوشته محمد زارعی و به کارگردانی میلاد شجره اجراهای خود را از ۱۰ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می کند.

شجره پیش از این گفت و گوی فراریان را کارگردانی و در نمایش هایی چون اتاق فاستوس، سه خواهر، بر اساس دوشس ملفی و فاجعه معدن کوشیرو ایفای نقش کرده.

در این نمایش باران کوثری، محمد صادق ملک، رضا بهبودی، محمد خاکساری، محسن نوری و امین اسلامی ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به جهانگیر کوثری و محمد حسن معجونی(صدا)، باران کوثری(تهیه کننده)، محسن قرائی(مدیر پروژه)، محمدرضا حسین زاده(مشاور تهیه)، نرگس فرشی(برنامه ریز و دستیار اول کارگردان)، مجتبی جمشیدی(دستیار دوم کارگردان)، امید رضایی(دستیار تولید)، عطا ابتکار(موسیقی و طراحی صدا)، استودیو نوای شهر پارسیان/آیدین الفت(ضبط صدا)، انوشیروان آریا(طراح ویدئو و تیزر)، محمد رسولی(طراح نور)، نوشین جعفری(عکاس)، شکوه احمدی(طراح پوستر و بروشور)، سمانه حسینی(طراح لباس)، سمیه خواسته و فریبا کوچکی(دوخت لباس)، سمانه حسینی و متین گودرزی(طراح آکسسوار)، آزاده ملک زاده(روابط عمومی)، آریان امیرخان(تبلیغات مجازی) و تهران تئاتر و تهران تماشا(حامی تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

پیش فروش دو روز اول نمایش در سایت تیوال آغاز شده.

《گفت و گوی بر جای ماندگان》 از ۱۰ مرداد تا ۳ شهریور ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهار راه رازی، پلاک ۷۴ به صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران