در حال بارگذاری ...
از 9 مردادماه

میزبانی تئاتر باران از «خون در گلوی گربه» محسن معینی

محسن معینی تازه‌ترین نمایش خود را با عنوان «خون درگلوی گربه »را به تهیه‌کنندگی عطیه ناصرجوی در تئاتر باران روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «خون در گلوی گربه» به کارگردانی محسن معینی از روز دوشنبه 9 مردادماه جاری در تئاتر باران روی صحنه می​رود.

در این نمایش که بر اساس متنی از راینر ورنرفاسبیندر اجرا می‌شود، رحیم نوروزی، مجید مشیری و مهدی مقدم از طریق ویدیویی به ایفای نقش می​پردازند و افسانه میرباقری، سولماز نادری و مریم فتحی بازیگران این نمایش هستند.

محسن معینی که تحصیلات دوره دکترای خود را در فرانکفورت به پایان برده درباره خلاصه‌ای از نمایش می‌گوید: «فوئبه برای جستجوی ازادی و عشق به زمین آمده است.»

معینی دارای مدرک دکترای فیلم، تئاتر و رسانه از دانشگاه گوته آلمان است. او پیش از این نمایش‌هایی مانند «عقلِ دهم»، «خانه برنارد آلبا»، «مزامیر اکسدوس»، «بازیگر و زنش»، «آدم خوابش می‌گیره» و «بر فَرَس تندرو» و.... را روی صحنه برده است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح صحنه: محسن معینی، طراح پوستر و بروشور: مهدیه فراهانی، عکاس: نفس وطن‌خواه، مدیر صحنه: مرضیه محمدپناه، ساخت تیزر: علی محمد کاهه، مدیرتولید: مهدی مطلبی.




نظرات کاربران