در حال بارگذاری ...
با پایان تعمیرات تالار محراب

اجرای نمایش «جای خالی ما» آغاز شد

تالار محراب پس از تعمیرات فنی میزبان نمایش «جای خالی ما» خواهد بود. این نمایش به نویسندگی نفیسه بیدی و راحله قبادی و کارگردانی رضا راد از فردا یکشنبه هشتم مردادماه در سالن اصلی تالار محراب روی صحنه می‌رود.

این نمایش حکایت آدم‌هایی است که در زندگی روزمره خود دچار چالش‌هایی شده‌اند که این مسئله نتیجه فرازوفرودهای فرهنگی و اقتصادی در چند دهه اخیر است. روزگار افرادی با موقعیت‌ها و سوابق اقتصادی و اجتماعی درخشان که به‌واسطه تصمیم‌های ما از جایگاه خود تنزل کرده و آسیب‌های آن متوجه همه شده است و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.
تالار محراب پس از تعمیرات فنی میزبان نمایش «جای خالی ما» است که بازیگرانی چون حسین میرزائیان، مسعود بهارلو، فریبا رسولی، صدف میرمحمدی، میلاد محمدزاده و آرمان صلحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
لازم به ذکر است  حسین میرزایی، تهیه‌کننده، علی براتی، مشاور کارگردان، سعید صادقی، دستیار کارگردان و طراح صحنه، محراب محمدزاده، مدیر تولید، محمدعلی صفاریان، روابط عمومی، آصف جاودان فر، موسیقی، مهدی ابراهیمی، ساخت دکور، محمدرضا صالی، ساخت تیزر، حامد ایلخان، طراح پوستر و موسسه فرهنگی هنری راهین، مجری طرح این اثر هستند.
«جای خالی ما» از 8 تا 20 مرداد سال جاری هر روز ساعت 19 در سالن اصلی تالار محراب به نشانی تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و خیابان امام خمینی (ره) روی صحنه می‌رود

 




مطالب مرتبط

در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش
در سالن استاد جعفر والی تالار محراب اجرا می‌شود

«الاغ و کچل»؛ داستان خواب تقی کچل و خرگوش بازیگوش

نمایش «الاغ و کچل» به کارگردانی فروزان حسینی داستان تقی کچل پسربچه تنبل و خرگوش بازیگوشی که او را از تنبلی دور می‌کند، از 16 مهر در سالن استاد جعفر والی مجموعه تالار محراب به صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران