در حال بارگذاری ...
با حضور باران کوثری، رضا بهبودی و محمد صادق ملک

«گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» به روی صحنه خواهد رفت

دومین تجربه همکاری محمد زارعی به عنوان نویسنده و میلاد شجره به‌عنوان طراح و کارگردان به‌زودی در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» به نویسندگی محمد زارعی و کارگردانی میلاد شجره از 10 مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

از بازیگران این نمایش رضا بهبودی، محمدصادق ملک، باران کوثری، محسن نوری، محمد خاکساری، امین اسلامی و صدای جهانگیر کوثری و محمدحسن معجونی می‌توان نام برد.

از دیگر عوامل این اجرا می‌توان به عطا ابتکار (موسیقی و طراحی صدا) ، انوشیروان آریا (طراح ویدیو و تیزر)، محسن قرایی (مدیر پروژه)، محمدرضا حسین زاده (مشاور تهیه)، نرگس فرشی( دستیار اول و برنامه‌ریز)، مجتبی جمشیدی (دستیار دوم)، امید رضایی (دستیار تولید)، سمانه حسینی (طراح لباس)، محمد رسولی (طراح نور)، نوشین جعفری (عکاس)، شکوه احمدی (طراح پوستر و بروشور)، آزاده ملک‌زاده (روابط عمومی )و آریان امیرخان (تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

«گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» داستان  زمینی است که به مرز ویرانه‌گی رسیده است، در این میان چند حاشیه‌نشین قصد دارند از تونل عبور کرده و به منطقه‌ی امن وارد شوند. دیواری منطقه‌ی امن را فراگرفته که عبور از آن آسان نیست. یک‌سوی دیوار بحران‌های زیست‌محیطی و نابرابری شدیدتر از همیشه حاکم است و سوی دیگرش قدرت نظامی از شهر محافظت می‌کند. 

«گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» از سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹ میزبان علاقه‌مندان این نمایش خواهد بود.

پیش‌فروش بلیت «گفت‌وگوی برجای‌ماندگان» با تخفیف ویژه در دو روز اول در سایت تیوال آغاز شده است .همچنین پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهارراه رازی، پلاک ۷۴ واقع شده است.

 

 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران