در حال بارگذاری ...
پایان ورک شاپ و تولید یک اثر مشترک

نمایش «ما» با حضور هنرمندان ایران و فرانسه روی صحنه رفت

هنرجویان تئاتر ایران که برای تولید یک اثر مشترک به کشور فرانسه رفته بودند، شب گذشته ۲۸ جولای (۶ مردادماه) اولین اجرای خود را در شهر سن اتین و در سالن (theater de Tardy) روی صحنه بردند.

به گزارش ایران تئاتر، کارگاه ‌آموزشی تئاتر ویژه هنرجویان ایرانی در فرانسه به همت گروه تئاتر زندگی از 12 تا 31 جولای (21 تیرماه تا 9 مردادماه) در شهر سن اتین، فرانسه برگزار شد و نمایش «ما» (nous) ماحصل این ورک شاپ‌ها شب گذشته در سالن theater de Tardy روی صحنه رفت.
در این نمایش که به کارگردانی مشترک جعفر مهیاری و دیزی فل اجرا شد، مریم ادیبی، گلناز قاسمی، هنگامه غلامرضایی، مریم ایزدپناهی، ماندانا خلیلی، فرشته محمدی، مهدیه معتمدی، سارا پهلوان، شیما پورساحمدین و امیرسامان آهنگر از ایران و ویل ‌لویی کوگوارد، جولی دی بلیز، آن دی لا لندر، بئاتریس گارنیر، ماتید ژولجارو، ایزابل جاکوموند، اوا کارماچا دیزکومبس، السا میکویید، لاتیتیا نوید، سارا روچر، اورلی تیونگ و دومینیک تورنت از فرانسه به عنوان بازیگر حضور دارند.
دیگرعوامل این نمایش؛ محمد رحمانیان و بئاتریس گارنیر دستیار کارگردان، اسلوان رابی ویدیوآرت، ویکتور مینجارد آهنگساز، محراب عبدالکریمی مترجم و ماندانا خلیلی گرافیست هستند.
این نمایش به مدت سه روز تا 9 مردادماه در (theater de Tardy) شهر سن اتین اجرا خواهد شد.
لازم به یادآوری است؛ گروه تئاتر «زندگی» و کمپانی فرانسوی «لیتو کاکس» این کارگاه‌های آموزشی را با حضور هنرمندان ایران و فرانسه در شهر سن اتین برگزار کردند و ماحصل این کارگاه‌ها، تولید اثری مشترک و اجرای عمومی آن در فرانسه شد و همچنین قرار است این اثر نمایشی در ایران هم اجرا عمومی شود.

 




نظرات کاربران