در حال بارگذاری ...
برای برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی

شهرام کرمی، مسافر ری شد

انجمن هنرهای نمایشی شهرری با همکاری و مساعدت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران کلاس های آموزش نمایش نامه نویسی را در قالب استانی و به منظور بهرمندی کلیه علاقه مندان در سطح استان تهران و در مجتمع ابوالفتوح رازی شهرری برگزار میکند.

به گزارش ایران تئاتر، با اشاره به لزوم آموزش های پایه در حوزه نویسندگی و لزوم پرورش نیروهای مستعد در حوزه نویسندگی، انجمن نمایش شهرری کلاس آموزش نمایشنامه نوسی را با حضور شهرام کرمی نویسنده و کارگردان تاتر در هشت جلسه برگزار می کند.

حمیدرضا صفار رییس انجمن نمایش شهرری با اشاره به برگزاری کلاس  نمایشنامه نویسی گفت: این کلاس در ابتدا با مساعدت و همکاری آقای شفیعی رئیس انجمن نمایش استان تهران به شهرری رسید و این امکان  به علاقه مندان حوزه نویسندگی داده شد تا از تجربه های شهرام کرمی بهرمنده شوند،

وی در ادامه افزود: این کلاس برای هنرمندان شهرری برگزار می‌شود اما این افتخار را خواهیم داشت که میزبان هنرمندان نمایشی استان تهران نیز باشیم و کلاس به صورت استانی برگزارخواهد شد.

رئیس انجمن نمایش شهرری در ادامه در خصوص جلسات کلاس نمایشنامه نویسی گفت: کلاس طی هشت جلسه دوساعته و هفته ای یکبار از اواسط مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

کلاس نمایشنامه نویسی توسط شهرام کرمی و با طرح درسی شامل، تعریف نمایشنامه، نوشتن ایده، دیالوگ نویسی، تحلیل نمایشنامه ، تولید اثر و ..... برگزار خواهد شد،

علاقه می توانند برای ثبت نام حداکثر تا 10 مرداد به آدرس شهرری، میدان نماز، داخل بوستان ولیعصر، جنب فرهنگسرای ولا، مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران