در حال بارگذاری ...
تازه ترین نمایش گروه پاپتی ها در یک گالری تازه تاسیس؛

«خط باریک، وسط قاب» به صحنه می رود

نمایش «خط باریک، وسط قاب» به کارگردانی المیرا رضایی تازه ترین اثر گروه پاپتی ها است، که در یک گالری تازه تاسیس به صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «خط باریک، وسط قاب» که المیرا رضایی نویسنده و کارگردان آن است؛ از 10 مرداد اجراهای خود را در یک گالری تازه تاسیس آغازمی کند.

«خط باریک، وسط قاب» پروژه جدید گروه پاپتی ها است که حمید پورآذری سرپرستی آن را بر عهده دارد و به دلیل شیوه اجرایی نمایش، تعداد تماشاگران محدود و در هر اجرا 15 نفر می باشد.

در این نمایش هانیه موسوی مهر، کیمیا کاوند، مختار نوری، بهراد سلاح ورزی، لیما باقری، پریناز امینی، بهاره دره شوری، نرگس پویا و هدیه حسینی نژاد ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به حمید پورآذری(مشاور کارگردان)، پیمان پرهیزکاری و نوید احمدی(دستیاران کارگردان)، علی خالقی و میترا سیدی(مدیران اجرایی)،‌ محمد نورالدینی، یاسمن رسولی، ملیکا شکری و مهدیه غلام علیزاده(گروه اجرایی)، پوریا اخوان(طراح صحنه)، سحر سجاد صادقی، سارا شاپوری و رکسانا می پوشی(دستیاران طراح صحنه)، علی کوزه گر(طراح نور)، مهدی وکیلی(آهنگساز)، لیلا امینی(طراح پوستر و بروشور)، سام بهشتی(مشاور رسانه ای)، امیر قالیچی(روابط عمومی و تبلیغات)، امید شلمانی و امیرمحمد آقامحمدی(عکاسان) و امین صارمی(ساخت تیزر) اشاره کرد.

برای رزرو و هماهنگی این اجرا می توانید با شماره 09212376098 تماس حاصل فرمایید.

«خط باریک، وسط قاب» از 10 مرداد به مدت 10 شب ساعت 19  در خیابان انقلاب، بعد از چهار راه ولیعصر، خیابان خارک، بعد از تقاطع خیابان استاد شهریار و خیابان خارک، پلاک 14 اجرا می شود.

 




مطالب مرتبط

همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد
همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد

نخستین برنامه نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» اختصاص داشت.

|

در گفت‌وگو با عباس غفاری مطرح شد

اجراهای محیطی؛ فرصتی به جوانان بااستعداد برای تولید تئاتر
در گفت‌وگو با عباس غفاری مطرح شد

اجراهای محیطی؛ فرصتی به جوانان بااستعداد برای تولید تئاتر

عباس غفاری، دبیر هنری اجراهای محیطی می‌گوید از سرگیری اجراهای محیطی پس از یک وقفه ده‌ساله فراهم کردن دوباره شرایط تولید برای جوانان بااستعداد و معرفی آن‌ها به جامعه هنری است.

|

نظرات کاربران