در حال بارگذاری ...
با گذشت پنج سال از آغاز فعالیت

اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت از مرز ۷۰۰ نفر گذشت

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از افزایش تعداد اعضای این موسسه به ۷۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر سیدعباس عظیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشحالیم که باگذشت پنج سال از فعالیت این موسسه امروز می‌توانیم خبر گذر کردن تعداد اعضای این موسسه را از ۲۵۰ نفر به ۷۰۰ عضو اعلام کنیم.
وی اضافه کرد: اعضای این موسسه از سراسر ایران و در همه رشته‌های هنری ازجمله سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، شعر، ادبیات داستانی، هنرهای سنتی و معماری هستند.
عظیمی تصریح کرد: موسسه از همه هنرمندان ۶۰ سال به بالای کشور در سراسر ایران و در هر رشته هنری که فعالیت می‌کنند و درجه‌یک هنری خود را از شورای نظارت و ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند، درخواست دارد تا با ارسال مدارک خود شامل کپی شناسنامه، کارت ملی، درجه هنری، یک قطعه عکس ۶ در ۴ به آدرس موسسه یا مراجعه حضوری نسبت به پیگیری عضویت خود اقدام کنند.
موسسه هنرمندان پیشکسوت مصوبه سال ۱۳۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی و از ظرفیت‌های جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است که باهدف تکریم مادی و معنوی پیشکسوتان هنر فعالیت خود را آغاز کرده است و از تیرماه ۹۶ وارد سال ششم فعالیت خود شده است.
موسسه هنرمندان پیشکسوت واقع در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، خیابان حافظی (ششم)، پلاک ۱۰ طبقه همکف است.

 




مطالب مرتبط

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، گفت قطعاً این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

|

نظرات کاربران