در حال بارگذاری ...
دومین پوستر«نامه‌های‌عاشقانه از خاورمیانه» رونمایی شد

رونمایی اثر سینا افشار در نمایش کیومرث مرادی

دومین پوستر نمایش « نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی با نقاشی و طرحی از سینا افشار رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش « نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» با حضور چهره‌هایی چون هانا کامکار، آزاده صمدی و پانته‌آ پناهی‌ها (به ترتیب ورود به صحنه) در این اثر نمایشی از 5 مرداد در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه رفته است.

« نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کاندیدا بهترین موسیقی و پانته آ پناهی‌ها برای این اجرا بعنوان بهترین بازیگر سال از سوی انجمن بازیگران خانه تئاتر برگزیده شده است.

قابل ذکر است این نمایش آذر و دی‌ماه سال گذشته با بیش از پنجاه اجرا در تماشاخانه پالیز به صحنه رفت و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شده است.

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» با تغییرات مهمی در اجرا و متن اثر متفاوتی نسبت به اجرای سال گذشته به مخاطبان خود ارائه داده و موسیقی این نمایش توسط هانا کامکار طراحی شده است که به صورت زنده با 6 نوازنده اجرا هر شب روی صحنه می‌رود و با استقبال خوبی روبرو شده است.

گفتنی است پیش‌فروش بلیت روزهای جدید این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ
نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ

بهنام حبیبی: جنگ‌ها پیامدهای بسیار دارند؛ از کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها تا خرابی خانه و کاشانه و... آدم‌های پس از جنگ، نه‌تنها در جسم خود کشته و زخمی شده‌اند که در درون و روان خود نیز کشته و ...

|

نظرات کاربران