در حال بارگذاری ...
با آغاز پیش‌فروش بلیت از جمعه

«آنا کارنینا» این بار در شهرزاد به صحنه می‌رود

در پی استقبال و درخواست‌های مکرر مخاطبان، نمایش «آنا کارنینا» با تعداد محدودی اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

نمایش «آنا کارنینا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آرش عباسی خرداد و تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد و با توجه به استقبال مخاطبان از 17 مردادماه ساعت 19 به مدت 15 شب در پردیس تئاتر شهرزاد دوباره به صحنه خواهد رفت.
داستان این نمایش با بازی معصومه رحمانی و بهنام شرفی، درباره مجری معروف تلویزیون است که در پانصدمین برنامه‌اش مهمان ویژه‌ای دارد؛ همسر سابقش که هنرپیشه معروفی است، مهمان این قسمت برنامه است و باید روبروی همدیگر بنشینند و در کمال آرامش برنامه را اجرا کنند اما سایه همسر جدید مجری که او هم هنرپیشه معروفی است لحظه‌ای دست از سر آن‌ها برنمی‌دارد...
دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: نویسنده، تهیه کنند و کارگردان: آرش عباسی مدیر تولید: مهدی اکبری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا گودرزی، طراح صحنه و لباس: آرش عباسی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح نور: آرش عباسی، گرافیک: محمد شمس، پوستر: مینو میر شاولد، ساخت تیزر: داریوش شهبازی، انتخاب موسیقی: آرش عباسی، مدیران صحنه: داود ونداده، حمیدرضا بزدوده، منشی صحنه: ساحل مصلحی، ساخت دکور: حسین هاشمی.
پیش‌فروش بلیت نمایش «آنا کارنینا» از جمعه در سایت تیوال آغاز خواهدشد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران