در حال بارگذاری ...
با تغییر یک اپیزود و دو بازیگر

«نامه‌های عاشقانه» در تئاترمستقل تهران به صحنه می رود

«نامه‌های عاشقانه» شامل سه اپیزود است که این بار با تغییر یک اپیزود و دو بازیگر از ۵ مرداد در تماشاخانه مستقل به روی صحنه می‌رود.

«نامه‌های عاشقانه» از خاورمیانه نام نمایشی‌ست از کیومرث مرادی که سال گذشته در تئاتر مستقل به روی صحنه رفت.

این نمایش شامل سه اپیزود است که این بار با تغییر یک اپیزود و دو بازیگر از ۵ مرداد تا ۵ شهریور در تماشاخانه مستقل هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰دقیقه به روی صحنه می‌رود.
«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» تولیدی است از کمپانی تئاتر امید ایران.
«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» داستان فراموش نشدنی سه زن است. زنانی که قصه زندگی شان قصه تنهایی ها، شجاعت‌ها، جسارت‌ها و پیدا کردن‌هاست. قصه زندگی زنانی که خواستن را در استمرار تلاش در راه عشق به دست آوردند.
این نمایش نامزد جوایز بهترین موسیقی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و بهترین بازیگر سال در مراسم جشن بازیگر شد.
هانا کامکار (در اپیزودی جدید به جای اپیزود هانیه توسلی در اجرای گذشته)، آزاده صمدی (به جای طناز طباطبایی) و پانته‌آ پناهی‌ها در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. همچنین هانا کامکار طراح موسیقی نمایش نیز هست که با گروهی ۶نفره به طور زنده اجرا می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ
نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ

بهنام حبیبی: جنگ‌ها پیامدهای بسیار دارند؛ از کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها تا خرابی خانه و کاشانه و... آدم‌های پس از جنگ، نه‌تنها در جسم خود کشته و زخمی شده‌اند که در درون و روان خود نیز کشته و ...

|

نظرات کاربران