در حال بارگذاری ...
در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی

اجرای 10 نمایش در نخستین روز جشنواره تئاتر سوره

در نخستین روز برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره امروز ۱۰ نمایش در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر در نخستین روز اجرای آثار صحنه‌ای بیست‌وپنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره که از امروز آغاز و تا روز جمعه 20 مردادماه جاری ادامه خواهد داشت، چهار نمایش از سه استان کشور روی صحنه می‌رود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان این جشنواره، امروز نمایش «من آنجا نیستم» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی مهدی نعمتی خانکندی از تهران در ساعت‌های 15 و 16:30 به مدت 90 دقیقه در پلاتو اجرای مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.

نمایش «آوازه‌های دیوار بی در» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از تهران در ساعت‌های 16:30 و 18 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه ماه اجرا می‌شود.

سالن مهر حوزه هنری امروز در ساعت‌های 18 و 19:30 میزبان نمایش «تراژدی پارک اتابک» به نویسندگی سیدمرتضی هاشم‌پور و کارگردانی سیروس مصطفی از آذربایجان شرقی است. این نمایش به مدت 50 دقیقه و به زبان آذری اجرا می‌شود.

نمایش «قصه ظهر جمعه» نوشته محمد مساوات با کارگردانی حسام افروز نیز از استان یزد امروز در ساعت‌های 19:30 و 21 به مدت 60 دقیقه در پاتنو اندیشه روی صحنه می‌رود.

در بخش نمایش‌های خیابانی نیز امروز نمایش‌های «گزارش یک تابوت» ساعت ۱۷:۳۰ در محوطه حوزه هنری، نمایش «سیاه‌ ور دارو» ساعت ۱۷:۳۰ در محوطه تئاترشهر، نمایش «فرکانس» ساعت ۱۹ در محوطه حوزه هنری، نمایش «حکایت خنده‌دار خنده‌ای که نبود» ساعت ۱۹ در محوطه تئاترشهر، نمایش «صد در صد خارجی» ساعت ۱۹ در محوطه ایوان انتظار و نمایش «رد پایی در آسمان» ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه حوزه هنری اجرا خواهد شد.

بیست‌و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره با دبیری رحمت امینی، روز 20 مردادماه با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار اندیشه حوزه هنری به کار خود پایان می‌دهد.




نظرات کاربران