در حال بارگذاری ...
اجرای جدید در پردیس شهرزاد

«آناکارنینا» پخته‌تر می‌شود

کارگردان نمایش «آناکارنینا» که پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود اظهار کرد که برای اجرای مجدد در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه بازنویسی و پخته تر شده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر، آرش عباسی نویسنده و کارگردان نمایش «آناکارنینا» که پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود و قصد دارد آن را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد درباره اجرای جدید «آناکارنینا» گفت: به دلیل استقبالی که در یک هفته پایانی اجرای عمومی «آناکارنینا» در تماشاخانه ایرانشهر از سوی مخاطبان وجود داشت و درخواست هایی که برای اجرای مجدد کار مطرح شد، به این فکر افتادم که این اثر را در پردیس تئاتر شهرزاد بار دیگر روی صحنه ببرم.

او درباره تغییرات مدنظر در اجرای جدید «آناکارنینا» اظهار کرد: وقفه بین ۲ اجرا فرصتی برای من بود که دوباره به نمایشنامه رجوع کنم. البته همیشه این کار را می کنم و وقتی که اثری را روی صحنه می برم بعد از پایان اجرای عمومی، آن را بازنویسی می کنم. این بار هم نظرات مختلف مخاطبان و منتقدان را مطالعه و بعضی از آن ها را لحاظ کردم. البته کلیات نمایشنامه تغییری نکرده است اما در شخصیت پردازی هر ۲ کاراکتر «آناکارنینا» تغییراتی ایجاد شده و احساس می کنم که این ۲ شخصیت پخته تر و جاافتاده تر شده اند.

کارگردان «آناکارنینا» افزود: هیچ تغییری در گروه اجرایی نمایش نداشتیم و تغییرات فقط در شخصیتپردازی دو کاراکتر نمایشنامه بوده است.

عباسی درباره زمان شروع اجرای مجدد «آناکارنینا» گفت: قرار است این نمایش را از ۱۷ مردادماه در سالن شماره۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببریم. بلیت فروشی این نمایش نیز شروع شده و در ۲ روز اول با تخفیف در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معصومه رحمانی و بهنام شرفی بازیگران نمایش «آناکارنینا» هستند که پیش از این در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا شده بود.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران