در حال بارگذاری ...
از دیروز 15 مرداد در تماشاخانه پایتخت

«سرخ.سفید.آبی» به صحنه رفت

نمایش «سرخ.سفید.آبی» به کارگردانی سروش طاهری از دیروز ۱۵ مرداد اجراهای خود را در تماشاخانه پایتخت آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «سرخ.سفید.آبی» نوشته رویا افشار و به کارگردانی سروش طاهری از دیروز اجراهای خود را در تماشاخانه پایتخت آغاز کرد.

سروش طاهری پیش از این نمایش های بینوایان،‌ خون ماتیک و خانه پاکیزه را کارگردانی کرده؛ هم چنین این روزها در نمایش «نیلوفر و نفت» امیر دژاکام و نمایشنامه خوانی «فیش آباد» سیروس همتی ایفای نقش می کند.

در «سرخ.سفید.آبی» مانلى حسین پور، احمدداودى، محمد نژاد، سعید تقوایی، سعید مصطفایی، آوا صدر واثقی، لیلا زارع، شیما حکیم پور، ماهان ره شناس، مرتضی شمیران، الهام عباسیان، کسری محمدی و محمد مهدی توکلی ایفای نقش می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به مقدی شامیریان(طراح لباس)، رامین شاهین کار(آهنگساز و نوازنده)، افرا امجد(ویولن سل)، دینا یوسف پور و عسل صابروحید(دستیاران لباس)، علیرضا موسوی و محمد نیازی(دستیاران کارگردان)، رضا ایزد خواه(مدیر صحنه)، آیدا قصاص فر(منشی صحنه)، مجید میرجمالی(ساخت تیزر)، زینب علی اکبری(روابط عمومی) و امین کردبچه چنگی(مشاور رسانه و تبلیغات فضای مجازی) اشاره کرد.

«سرخ.سفید.آبی» نمایشی از گروه عطش پاسارگاد است که از 15 مرداد تا 15 شهریور ساعت 17 در تماشاخانه پایتخت واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی، به سمت تقاطع وصال، جنب کلینیک آلرژی تهران، پلاک 542 به صحنه می رود.




نظرات کاربران